ساختمان اورژانس نهبندان تکمیل شد

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: ساختمان اورژانس نهبندان تکمیل و برای تجهیز آن پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در جلسه گرامیداشت روز پرستار در شهرستان نهبندان، از زحمات همه کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری منحوس کرونا قدردانی و اظهار کرد: در آستانه دو سالگی بیماری کرونا کادر درمان جهادگونه انجام وظیفه کردند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون کرونا انجام داد، افزود: بیش از ۱۰۰ میلیون دز واکسن بین گروه های مختلف مردم تزریق شده است و عدد مبتلا و فوتی بسیار کاهش یافته است.

بیکی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان نهبندان، گفت: همه دستگاه ها باید تلاش کنند وضعیت بیماری کرونا شهرستان به رنگ زرد تغییر و آمار ابتلا کاهش یابد.

وی با اشاره به شهدای سلامت و آسیب پذیری اقشار مختلف از محل کرونا، گفت: قشری که فداکارانه و دانسته در مقابل بیماری کرونا ایستادگی کردند جامعه پزشکی و درمانی بودند که جای قدردانی دارد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بیماری کرونا نوعی فرصت جدید هم بود چرا که بسیار از مکان های بهداشتی و درمانی شهرستان نوسازی و تجهیز شدند و کمبودهای نیروی انسانی ترمیم و فرهنگ سازی های مرتبط با حوزه بهداشت در جامعه نهادینه شد.

بیکی بیان کرد: در شهرستان امکانات بهداشتی و درمانی خیلی قوی نبود ولی تلاش و پیگیری های خوبی برای رفع آن انجام شد، اورژانس نهبندان آماده است و برای تجهیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ییرجند قول پیگیری و انجام داده است.

وی با بیان اینکه امروز رضایت مندی مردم نسبت به ارائه خدمات بهتر شده است، گفت: با راه اندازی فازهای بعدی و بهره برداری از امکانات بیشتر همانند اورژانس نهبندان و کلینیک تخصصی مردم با رضایت بیشتری خدمات دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید   شهردار بیرجند عزل شد/ حسن خسروی سرپرست شهرداری شد

فرماندار نهبندان افزود: کلنیک تخصصی پزشکان نهبندان در حال تکمیل بوده و لذا وضعیت بهداشت در ماه های آینده به نرم میانگینی خوبی در ارائه خدمات خواهد رسید.

بیکی خاطر نشان کرد: کادر درمان دلسوزانه و خستگی ناپذیر به مردم خدماتی ارائه دادند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها