سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بیمارستان نهبندان بازدید کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بیمارستان نهبندان بازدید کرد و ضمن حضور در بخش ها، شخصا با بیماران و همراهیان صحبت کرده و میزان رضایت آنان از وضعیت خدمات درمانی را جویا شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمد موسوی به همراه نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، اسماعیلی سرپرست معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان از واحدها و بخش‌های مختلف بیمارستان شهید آتشدست نهبندان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفتند.

در این بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن حضور در بخش ها، شخصا با بیماران و همراهیان صحبت کرده و میزان رضایت آنان از وضعیت خدمات درمانی را جویا شد.

موسوی در ادامه ضمن بازدید از اورژانس جدید در حال ساخت بیمارستان شهید آتشدست، با توجه به اینکه احداث ساختمان اورژانس به پایان رسیده است دستورات لازم در خصوص تجهیز و شروع بکار اورژانس با امکانات موجود داده شد و مقرر شد پیگیری در خصوص تجهیزات جدید از طریق مکاتبه با وزارت انجام شود.

بازدید از کلینیک تخصصی در حال ساخت بیمارستان و پانسیون در حال ساخت متخصصان بیمارستان نیز انجام شد.

در ادامه نشستی در محل سالن اجتماعات بیمارستان، برگزار شد و دستورات مقتضی در جهت رفع مشکلات موجود صادر شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مرکز خدمات جامع سلامت شهر شوسف نیز بازدید کرد و مقرر شد کمبودها و تجهیزات موردنیاز توسط مرکز لیست و در جهت تامین اقلام موردنیاز پیگیری لازم صورت گیرد.

دیدار با کاروان اردوی جهادی مستقر در منطقه مرزی زیرکوه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در انتهای سفر خود به شهرستان های قاین و زیرکوه به جمع جهادگران گروه های جهادی مستقر در دارالشفاء حضرت آمنه(س) حاجی آباد رفت و از زحمات پزشکان عمومی و متخصص گروههای جهادی اعزامی از تهران، بیرجند و قاین و همچنین فعالیت حدود ۶۰ دانشجوی گروه دانشجویی حضرت فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی در این اردو قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید   ایجاد ۴۰۲ فرصت شغلی برای نیازمندان در خراسان جنوبی

موسوی در حاشیه این بازدید گفت: جهادگرانی که در اینجا حضور دارند، دغدغه سلامتی مردم را دارند که برای جهاد و رضایت خدا به این منطقه محروم آمده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت های جهادی وظیفه و تکلیف ما در قبال تامین سلامت مردم را سلب نمی کند،بلکه باری از دوش ما برداشته می شود افزود: ادب و وظیفه حکم می کند که با حضور در جمع این عزیزان،از فعالیت های ارزشمند جهادگران تشکر کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با قدردانی از خیرین محلی که در ساخت و راه اندازی دارالشفای حاجی آباد مشارکت داشته اند گفت: در زیرکوه پتانسیل های خوبی برای برگزاری اردوهای جهادی وجود دارد.

موسوی در خصوص بازدیدی که عصر روز پنجشنبه ۲ دی ماه  از بیمارستان ۳۲ تختخوابی زیرکوه انجام شد گفت: واقعیت این است که شرایط بیمارستان در شان مردم نیست و من به عنوان یک مسئول احساس خجالت کردم که نتوانستیم حداقل امکانات مورد نیاز مردم را مهیا کرده باشیم.

وی با اظهار اینکه خوشبختانه مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختوابی گرفته شده است تصریح کرد: فرآیند ساخت بیمارستان زمانبر است ولی مسیر خودش را طی خواهد کرد و ما نیز با جدیت بیشتر برای تسریع روند ساخت این بیمارستان پیگیری و تلاش خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به عملیات ساختمانی پروژه الحاقی بیمارستان با زیر بنای حدود ۷۰۰ مترمربع که در کوتاه مدت می تواند در روند درمان بیماران اثرگذار باشد افزود: تلاش می کنیم مشکل دستگاه تصویربرداری در بیمارستان را نیز مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   6 هزار خودرو حمل دام در خراسان جنوبی ضدعفونی شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها