پیگیری جدی برای استفاده از ظرفیت شستا در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از آمادگی لازم برای مهیا کردن شرایط به منظور سرمایه گذاری شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی بزرگ از جمله شستا در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت با اشاره به نشست کاری خود با رستمی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین وظیفه و تکلیف شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، حفظ و صیانت از نیروهای مولد کشور است بنابراین از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی با اشاره به سابقه سرمایه گذاری‌های موفق شستا در استان گفت: این دیدار در راستای حوزه وظایف شستا و تکلیفی که در زمینه سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی( تولیدی، بازرگانی، خدماتی،مالی، مدیریتی و…) دارد، صورت گرفت.

به گفته وی؛ استان خراسان جنوبی، آمادگی لازم برای مهیا کردن شرایط به منظور سرمایه گذاری شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی بزرگ از جمله شستا را دارد.

این دیدار با حضور نماینده شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با محوریت بحث و رایزنی در زمینه بررسی راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری‌های شستا در استان انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۰ پروژه طی هفته دولت در فردوس افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها