نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی نهبندان تشدید می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهبندان از تشدید نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، امید کاووسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۸ ماهه ابتدایی سالجاری از شهرستان نهبندان ۱۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با اعزام ۴ هزار و ۱۷ سفر به مقاصد درون و برون استانی جابجا شدند که میزان سفر انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش یک درصدی برخوردار بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهبندان عمده مقاصد سفرهای انجام شده از شهرستان نهبندان را به مرکز استان و شهرهای زابل و زاهدان و با سواری کرایه عمومی اعلام کرد و اظهار داشت: به منظور رفع مشکل مسافرین متقاضی سفر با ناوگان اتوبوسی نیز در حال تکمیل پرونده تأسیس شعبه در شهرستان و با سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم.

وی بیان کرد: به منظور بررسی وضعیت رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری تیم های نظارتی متشکل از نمایندگان پلیس راه و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علاوه بر حضور در پاسگاه پلیس راه، با استقرار در محورهای مواصلاتی نیز بر عملکرد رانندگان و ناوگان حمل و نقل مسافری نظارت داشته و  علاوه بر بررسی وضعیت ایمنی و رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی، به وضعیت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی  مسافری بویژه رعایت فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌‎کند.

کاووسی گفت: علاوه بر انجام نظارت های حضوری در محل شرکت حمل و نقل مسافر و استقرار تیم های کنترلی در محورهای مواصلاتی ، نظارتهای لازم از سوی کارشناسان اداره بر نحوه عملکرد رانندگان رعایت پروتکل های بهداشتی و هم چنین توقف در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جهت صرف غذا و اداء فریضه نماز بصورت روزانه و با استفاده از سامانه سپهتن نیز انجام می‌شود و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش مبنی بر عدم رعایت موضوع مراتب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با متخلفین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید   طنین نوای الغوث الغوث کویرنشینان زیر آسمان شهر/ زمزمه‌های بندگی با ندای العفو و قرآن بر سر نهادن + تصاویر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان نهبندان خاطر نشان کرد: در جهت ارتقاء سطح خدمات، رعایت پروتکل های بهداشتی، ایمنی سفر و … از مسافرین تقاضا دارد با طرح هر گونه شکایات، انتقاد، پیشنهاد از طریق سامانه ۱۴۱ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ما را در نظارت مستمر و ارتقاء سطح خدمات یاری کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها