مانور آمادگی با زلزله در بیرجند برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از برگزاری مانور آمادگی با زلزله (سطح C) با حضور نیروهای عملیاتی شرکت گاز در بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: استان خراسان جنوبی در منطقه زلزله خیزی واقع شده و همواره باید آمادگی کامل برای مواجهه با این امر وجود داشته باشد.

وی افزود: هدف از اجرای این مانور ایجاد هماهنگی برای انجام واکنش سریع، سنجش میزان آمادگی پرسنل در مقابله با حوادث، مدیریت و عبور از هرگونه شرایط اضطراری ناخواسته، شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و واکنش نیروهای پیشرو در صورت بروز زلزله است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تشریح اقدامات انجام شده در این مانور افزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده و سناریوی از پیش طراحی شده،  بلافاصله پس از وقوع زلزله اکیپ‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند و در پایان نیز ابعاد مختلف مانور در بین اعضاء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هاشمی در پایان ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران مانور، تاکید کرد: برگزاری منظم تمرین های شرایط اضطراری از جمله زلزله از موضوعات مورد تاکید شرکت گاز خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۰ درصدمردم خراسان جنوبی براساس الگوی مصرف،آب استفاده می‌کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها