فعالیت بیش از 140 راهدار در عملیات اولین برف زمستانی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از فعالیت بیش از ۱۴۰ نفر نیروی راهدار در عملیات راهداری زمستانی اولین برف زمستانی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با فعال‌سازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی، طی روزهای گذشته بیش از 30 باب راهدارخانه و بیش از 57 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان فعال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به بارش برف در گردنه‌های برفگیر استان در 5 شهرستان و بارش باران در 4 شهرستان دیگر، 30 درصد راههای استان از بارش‌ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم‌ای راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای شریانی و اصلی استان بصورت روان برقرار است.

وی افزود: بیش از 90 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 140 نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود 80 تن شن و نمک به برفروبی، پاکسازی و شن و نمک پاشی 400 کیلومتر از انواع راههای استان پرداختند.

جلال زاده بیان کرد: در این مدت به بیش از 70 خودرو در طول راه‌های بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری امدادرسانی و 30 نفر از مسافرین در راهدارخانه ها اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: به بیش از 45 محور روستایی در اثر بارندگی خسارت وارد شده که با تلاش همکاران راهداری پاکسازی اولیه این محورها از گل و لای و ترمیم آسیب دیدگی ها صورت گرفته و در حال حاضر تردد بصورت ایمن و روان در کلیه محورهای استان جریان دارد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رتبه‌های نشریات خراسان جنوبی ارتقا یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها