اکیپ‌های اتفاقات و عملیات شهرستان نهبندان به حالت آماده باش درآمدند

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهبندان از آماده باش تمام نیروهای اتفاقات و عملیات این مدیریت در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، ابوذر سلطانی با بیان اینکه شهرستان نهبندان با ۶۰ میلیمتر بارندگی در ۱۲ ساعت اخیر رکورددار میزان بارش در استان بوده است اظهار داشت: از شب گذشته در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی پنچ گروه عملیاتی به همراه ۵ خودرو سبک و ۳ خودرو سنگین در این شهرستان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: علیرغم پراکندگی شهرستان و حجم بالای شبکه‌های برق و  به دلیل سرویس دوره‌ای  شبکه‌های توزیع که در این شهرستان صورت گرفته خوشبختانه هیچ گونه خاموشی در سطح شهرستان نداشته‌ایم و شبکه‌های توزیع برق به لطف خدا و تلاش‌های همکاران این مدیریت در وضعیت پایدار قرار دارد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهبندان ضمن تشکر از تمام پرسنل این مدیریت که با وجود شرایط نامساعد جوی به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز بوده‌اند بیان کرد: علیرغم کاسته شدن از شدت بارش‌ها همچنان آماده باش اکیپ‌های عملیاتی این شرکت ادامه دارد تا در صورت بروز هرگونه اخلال در وضعیت برق رسانی در کمترین زمان ممکن مشکل مرتفع شود تا زندگی مردم دچار اختلال نشود.

سلطانی افزود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه اعم از خاموشی، پارگی سیم، سقوط تیر و …. از نزدیک شدن به شبکه خودداری و در اسرع وقت ضمن تماس با شماره ۱۲۱ همکاران ما را مطلع کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۳ سایت ارتباطی در روستاهای خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها