پیام سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی

سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر تجدید عهد خود برای ادامه راه همه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه مکتب انسان ساز حاج قاسم تأکید کرد.

به گزارش “ پیام خاوران “ متن پیام تسلیت حمید جهانشاهی سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی به این شرح است.

بسم رب الشهداء

    زمان می گذرد، روزها از پی هم می آیند و سالها مالامال از غمی جانکاه در فراق یاریگر وطن، به یکدیگر گره می خورند،  اما  مردی از تبار سرداران عشق هر روز در سرزمین دل و جان عاشقانش جوانه می زند، ریشه می دواند و می رود تا به درختی تناور از فرهنگ جهاد و شهاد ت ومکتبی بزرگ به نام حاج قاسم تبدیل شود.

مردان و زنان قدرشناس میهن اسلامی به ویژه شهروندان ولایت مدار و شهید پرور استان خراسان جنوبی، در حماسه ی بزرگ تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید راه خدا، قلب های سرشار از عشق و دل های بیکران از محبتشان نسبت به سردار دلها را چون نمادی از قدرشناسی و وفای به عهدشان با امام و انقلاب و رهبری، به چشم جهانیان کشیدند و نام و یاد این اسطوره ی مقاومت و جهاد و صبر و استواری را چون گوهری ارزشمند به جان همیشه جاویدان تاریخ زنده ی روزگار سپردند.

اینک مائیم و وعده «انتقامی سخت»؛ اینک مائیم و جهانی از چشم های امید که به سوی ماست. خروش جوانان انقلابی شب  و روز برای به ثمر نشستن این وعده چون رعد بر پیکر استکبار و استعمار می کوبد تا منتقمین این خون پاک، وعده ی صادق خدا را در پیچیده شدن  طومار حیات بدخواهان انقلاب اسلامی نظاره گر باشند.  همزمان با دومین سالگرد آغشته شدن دست ناپاک جنایتکارترین و خبیث ترین دولت های جهان به خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگشت این ترور ناجوانمردانه، یاد و نام این شهید والامقام را گرامی می دارم و در کنار همکاران عزیز و ارجمندم در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بر تجدید عهد خود برای ادامه راه همه  شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه مکتب انسان ساز حاج قاسم تأکید می کنم.

بیشتر بخوانید   بهره‌برداری از گیاهان دارویی و صنعتی در استان خراسان جنوبی ممنوع شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها