رزمایش اقتدارفاطمه الزهرا(س)درخراسان جنوبی برگزارمی شود

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه در راستای اجرای موفق وظایف خود رزمایش های دوره ای را برگزار می کند.

به گزارش ” پیام خاوران ”  سرتیپ پاسدار سیدحسن مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رزمایش اقتدار حضرت فاطمه زهرا(ص) در حدفاصل خراسان جنوبی و خراسان رضوی طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: در این رزمایش ترکیبی از اقدامات براي مقابله با تهدیدات نظامی در قالب یک رزمایش مقتدرانه در منطقه عمومی شاهرخت اتفاق خواهد افتاد و همه روش های نوین را در این رزمایش به کار می گیریم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:   گفت: امروز در سایه انقلاب اسلامی در عرصه نظامی جزو برترین های جهان هستیم و قدرت ما در مقایسه با زمان دفاع مقدس ۳۶۰ برابر شده است .

سرتیپ مرتضوی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت شکل گرفته و مبارزه تن و تانک در فلسطین به مبارزه موشک با گنبد آهنین تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: بیمارستان صحرایی نیز بالغ بر هزار عمل جراحی را در کنار این رزمایش برای مردم منطقه انجام خواهد داد که چندروزی است آغاز به کار کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق سپاه گفت: امیدواریم با تلاش اصحاب رسانه خراسان جنوبی ابعاد مختلف رزمایش را در قالب تصویر و قاب دوربین به نمایش بگذاریم.

وی ضمن ادای احترام به شهدا و علمای استان از مردم و مسئولان استان برای ایجاد فضای مناسب برای برگزاری این رزمایش قدردانی کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وجود کوه خواری و زمین خواری در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها