امام جمعه بیرجند با قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نهادهایی مانند کمیته امداد، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از جمله نهادهایی هستند که بعد از ۴۰ سال کارنامه درخشانی دارند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» با بیان اینکه آبروی فقرا و نیازمندان را حفظ کردید و خدا آبروی شما را در دنیا و آخرت حفظ می‌کند اظهار داشت: اکنون جنگ اقتصادی است که انواع و اقسام آسیب‌های اجتماعی از ناحیه دشمن عوارض و لوازمی دارد و نیاز است تا بخشی از مواردی که در مقابل این هجوم دشمن جامعه را نگه داشته خدمات کمیته امداد بوده که تاکنون خوب عمل کرده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در عین حال که فشارهای اقتصادی به گونه‌های مختلف تحریم‌ها، گرانی‌ها و گران‌فروشی‌‍‌ها هم زایده تحریم‌ها در مدیریت بوده اگر این طرح که امام خمینی (ره) به آن اشاره فرمودند و به وجود آمد، نبود خیلی رخنه عظیمی برای شکست جامعه ما بود.

وی ادامه داد: در کنار مسائل نظامی، فرهنگی و مسائل دیگر این مساله در مبارزات ۴۰ ساله نقش موثری داشته و روز به روز هم بهتر شده است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور نیز در این دیدار هدف از سفر به خراسان جنوبی را معرفی مدیرکل جدید کمیته امداد این استان برشمرد و گفت: مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان جنوبی مدیریت کمیته امداد خراسان رضوی را برعهده گرفته و از این پس محمد عرب از نیروهای فعال و بومی استان رسماً مدیریت کمیته امداد خراسان جنوبی را برعهده خواهد داشت.

نیروهای مسلح ایران نیروهای قانون پذیر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین در دیدار با رئیس، قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با یک جرقه هوای نفس، همه عقیده و ناموس هستی ما می‌سوزد که باید مراقب بود و در برابر توطئه‌های شیطانی وغرب باید ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید   ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در 36 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

عبادی با بیان اینکه باید قدر اسلام و محبت یکدیگر را بدانیم اما وای از زمانی که این اعتمادها به هم بخورد دیگر سنگ بر روی سنگ باقی نمی‌ماند افزود: دشمن در جامعه بیش از هر چیزی بر فروپاشی خانواده و ترویج جرائم و موضوعات ناشایست سرمایه گذاری می‌کند.

وی بیان کرد: حُسن نیروهای مسلح این است که قانون‌پذیر هستند یعنی از روز اول چه در تعلیمات نظامی و چه در فراگیری تاکتیک‌ها همه مراحل را طی می‌کنند و مربی همه زوایای قضیه را به او می‌فهماند و آموزش‌های اطلاعاتی، عقیدتی و امنیتی را می‌بیند و این نیروها قانونمند هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: نیروی مسلح سالم و فراجناحی، هیچ حزبی در او نفوذ ندارد و او مسئولیتش حفظ آب و خاک و امنیت و جامعه است. نیروهای مسلح جزو ذخایر جامعه است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها