سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی معرفی شد

در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از زحمات زنگویی زاده رئیس سابق دانشگاه پیام نور تجلیل و اوحدی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

یه گزارش “پیام خاوران”، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

محمدعلی ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم اظهار داشت: کشور به معنای واقعی کار انقلابی و جهادی می‌خواهد و بهتر است هر مدیری که انتخاب می‌شود در این جهت گام بردارد.

وی گفت: نکته مهم در گرفتن سمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و دغدغه‌مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد: درحال پیگیری هستیم که مرکز نوآوری خلاق را برای استان فعال کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب گفتند نوک پیکان متوجه دانشگا‌ها است و باید دانش‌مان را به نهایت کمال برسانیم تا با این کار عزتمندی خود رابه کشور‌های جهان به اثبات برسانیم.

محمدرضا طالبی بیان کرد: نتیجه دانش نباید خسارت باشد بلکه بایدخودمان را با کار، تلاش و جهاد با کمک دانشجویان نخبه به قله‌های بزرگ پیشرفت برسانیم.

در این مراسم از زحمات زنگویی زاده رئیس سابق دانشگاه پیام نورخراسان جنوبی تجلیل و اوحدی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) شهادت جانباز علی یاری را تسلیت گفت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها