انتصاب‌های جدید در حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی

طی احکام جداگانه از طرف سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رئیس مرکز بهداشت استان، سرپرست دانشکده پرستاری طبس، سرپرست کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) بیرجند، سرپرست معاونت غذا و دارو و مشاور رئیس دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمد موسوی میرزائی طی احکامی جداگانه مجید شایسته را به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، غلامرضا آهنی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اجرایی، زهرا کیانی را  به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، محسن نجم الدینی را به عنوان سرپرست کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی عصر امام رضا(ع) و مصطفی عبداللهی را به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری طبس منصوب کرد.

در متن حکم مجید شایسته آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف استان نهایت استفاده بعمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت استان» منصوب می شوید تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال ، رعایت اصول قانون مداری ، تهیه برنامه های مدون و بهره گیری از امکانات و توانمندی کلیه مدیران و کارکنان محترم حوزه بهداشت و تعامل با سایر معاونین در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه و ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای بهداشتی دانشگاه موفق و مؤید باشید.

در متن حکم غلامرضا آهنی آمده است: احتراماً نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور رئیس دانشگاه در امور اجرایی» تعیین می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال، با رعایت اصول قانون مداری، استفاده از تمام ظرفیت ها، برقراری ارتباط و تعامل لازم با معاونین و مدیران محترم دانشگاه و ارائه راهکارهای مدون جهت بهبود و ارتقاء فرایندهای اجرایی به اینجانب موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید   یک بیمارستان دیگر در بیرجند برای درمان کرونایی‌ها تجهیز شد

در متن حکم  زهرا کیانی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف استان نهایت استفاده بعمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه» منصوب می شوید تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری و تهیه برنامه های مدون و بهره گیری از امکانات و توانمندی کلیه مدیران و کارکنان محترم معاونت غذا و دارو و تعامل با سایر معاونین در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه و ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای آن حوزه موفق و مؤید باشید.

در متن حکم محسن نجم الدینی آمده است: احتراماً؛ نظر به تصمیمات متخذه و نظر به تجربیات ارزشمند جنابعالی، بموجب این ابلاغ بعنوان «سرپرست کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی عصر امام رضا(ع) بیرجند» منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

در متن حکم مصطفی عبداللهی آمده است: احتراماً نظر به تعهد و حسن سوابق جنابعالی، بموجب این ابلاغ بعنوان «سرپرست دانشکده پرستاری طبس» منصوب می گردید، تا برابر ضوابط و مقررات و با هماهنگی معاونت محترم آموزشی و رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس ، زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری، و تهیه برنامه‌های مدون و بهره گیری بهینه از امکانات و توانمندی اعضاء محترم هیئت علمی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید   برای نخستین بار؛ جراحی برداشتن حنجره در خراسان جنوبی انجام شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها