نیروهای مسلح در تمام حوادث و بحران‌ها در کنار مردم است

امام جمعه بیرجند گفت: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث و بحران‌ها مردم را یاری کردند.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با  لشگر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی اظهار داشت: وحدت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه، نیروی مقتدر انتظامی و نیروی پربرکت بسیج برای دشمن خیلی کمرشکن است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه است تصریح کرد: این انگیزه‌ها در نیروی نظامی پیش از انقلاب وجود داشت و اگر غیر از این می‌بود پیروزی انقلاب با مشکل عظیمی مواجه بود یا پیروز نمی‌شد یا هزینه‌های زیاد می‌داد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در کنار نیروهای مسلح مردم هم سنگ تمام گذاشتند و در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای نظامی از آب و خاک دفاع کردند افزود: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.

وی با اشاره به غفلت رژیم پهلوی از ارتشیان انقلابی در آن دوران افزود: در ۱۹ بهمن ۵۷ ارتش و همافران با امام خمینی(ره) بیعت کردند و کمر رژیم ستم‌شاهی شکست.

عبادی با بیان اینکه مکتب حاج‌قاسم افتخاری برای نیروهای نظامی مکتبی جمهوری اسلامی ایران است گفت:در مقطعی سرنوشت ساز اینها با امام راحل بیعت و از خودگذشتگی کردند و امروز بعد از ۴۳ سال این پایمردی و وفای به عهد و پای بیعت ایستادن نمره بالایی دارد.

چابک سازی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با آمایش سرزمینی 

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان پیوند ارتش با ملت با استفاده از تجربیات گذشته و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری گفت: در سیل‌های مختلف سطح کشور آنچه باعث نجات کشور شده نیروهای مسلح است و اعتماد به خدا، رهبری، اتحاد بین نیروهای مسلح موجب موفقیت ما شده است.

بیشتر بخوانید   برگزاری مراسم نخل گردانی در شهرستان طبس ممنوع است

شاطری با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن، تصریح کرد: در جنگ نیابتی با استفاده از مسلمانان افراطی، موج اسلام هراسی در جهان ایجاد کرد. داعش نیروی سازمان یافته ندارد اما تفکر داعش بسیار خطرناک است که ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی کور خوانده چرا که با اتصال ارتش و نیروی مسلح به جامعه روحانیت تاکنون حربه‌های دشمن به پوچی گرایده و نیروی مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است.

وی با اشاره  به چابک سازی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اکنون این چابک سازی متناسب با آمایش سرزمینی و نیاز اقلیمی کشور است.

شاطری با بیان پیوند ارتش با ملت با استفاده از تجربیات گذشته و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری گفت: در سیل‌های مختلف سطح کشور آنچه باعث نجات کشور شده نیروهای مسلح است و  اعتماد به خدا، رهبری، اتحاد بین نیروهای مسلح موجب موفقیت ما شده است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن، تصریح کرد: در جنگ نیابتی با استفاده از مسلمانان افراطی موج اسلام هراسی در جهان ایجاد کرد. داعش نیروی سازمان یافته ندارد اما تفکر داعش بسیار خطرناک است که ما باید هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی کور خوانده چرا که با اتصال ارتش و نیروی مسلح به جامعه روحانیت تاکنون حربه‌های دشمن به پوچی گرایده و نیروی مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است.

شاطری به نقش آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ارتش بعد از جنگ بازسازی تجهیزات آسیب دیده را با اتکا به نیروی داخلی انجام داد. با اینکه از خیلی از تجهیزات محروم بودیم اما توانستیم در این سال‌ها با توکل به خدا و خودباوری بسیاری از تجهیزات را خودمان بسازیم.

بیشتر بخوانید   دیدارخانواده شهیدسیدعلی رضوی با نماینده مقام معظم رهبری درخراسان جنوبی + تصاویر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها