محور روستایی نیگنان – چا هنو شهرستان بشرویه بهسازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام بخشی از عملیات بهسازی محور روستایی نیگنان – چاهنو  در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، محمد خیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی  شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، بهسازی محور روستایی نیگنان- چاهنو  با اجرای عملیات شن ریزی به طول 10 کیلومتر و تسطیح و موج تراشی کل مسیر به طول 20  کیلومتر به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این عملیات بصورت امانی و در مدت یکماه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات از ماشین آلات اداره و شامل لودر – کامیون- گریدر- بلدوزر  و نیروهای راهدرای استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه ادامه داد: طول محور روستایی نیگنان-  چاهنو 25 کیلومتر است که 4 کیلومتر از محور مذکور در سنوات گذشته آسفالت و 4 کیلومتر دیگر زیرسازی آن انجام شده، همچنین ادامه مسیر در دستور کار این اداره است.

خیری، رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد و افزود:پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک – روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – سه راهی، روکش راههای روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، خواهد بود که در سنوات آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی متذکر شد: شهرستان بشرویه دارای بیش از 546  کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر یارانه ای در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید   نیروهای حراست و حفاظت از خسارت‌های جبران ناپذیر پیشگیری می‌کند

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها