بستری 23 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه/ حال 7 نفر نامساعد است

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از بستری 23 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و گفت: حال 7 نفر نامساعد است.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته 94 آزمایش جدید کرونا در استان انجام شد که 40 مورد مثبت جدید شناسایی شد.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: از این تعداد 21 مورد از بیرجند،  7 مورد از درمیان، 4 مورد از نهبندان، قاین، بشرویه و فردوس هر کدام 2 مورد و زیرکوه و سرایان هر کدام یک مورد شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر 112 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که 100 نفر کرونا مثبتند و از این تعداد 23 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال 7 نفر نامساعد است.

شریف زاده گفت: در شبانه روز گذشته 3 نفر دیگر در استان براثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت به یک هزار و 363 نفر افزایش یافت.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان 575 هزار و 351 نفر واکسن نوبت اول، 515 هزار و 961 نفر واکسن نوبت دوم و 197 هزار و 129 نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به یک هزار و 337 نفر رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها