رویکرد بنیاد مستضعفان، نگاه ویژه به مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی  با بیان اینکه با حضور  فتاح در بنیاد مستضعفان ، شاهد حرکت های جهادی، بسیجی و جدید در این مجموعه هستیم گفت:رویکرد بنیاد مستضعفان، نگاه ویژه به مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است.

به گزارش ” پیام خاوران “  جواد قناعت شامگاه دوشنبه در دیدار رئیس سازمان بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حجم محرومیت حاکم بر خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان ها، اظهار داشت: در جلسه ای با حضور مدیران استان درخصوص توسعه سرمایه‌گذاری ها و برنامه های محرومیت زدایی بنیاد در خراسان جنوبی بحث و گفتگو خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای انتقال نتیجه این نشست و برنامه های سفر دو روزه  فتاح، در انتهای کار در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود و اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی گفت:با استقرار  فتاح در بنیاد مستضعفان کشور، شاهد حرکت های جهادی، بسیجی و جدید در این مجموعه هستیم و  رویکرد بنیاد مستضعفان، نگاه ویژه به مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت :در یک کار جدید و طی تفاهم نامه ای بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سطح کشور احداث خواهد شد.

قناعت متذکر شد: استان های زیادی پیگیر بودند تا منطقه پایلوت برای اجرای این طرح باشند، اما به لطف  فتاح، خراسان‌ جنوبی به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شد.

وی تأکید کرد: فردا و طی مراسمی با حضور آقایان فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور و نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، عملیات اجرایی این طرح در سطح کشور و با محوریت خراسان جنوبی آغاز خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی به تشریح برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان پرداخت و گفت: در این سفر، علاوه بر کلنگ زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین، اقدامات دو سال اخیر بنیاد علوی در منطقه هدف شهرستان درمیان، پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید   امروز در حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ایم

انتهای پیام/۲۵۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها