رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی: حل موضوع املاک در خراسان جنوبی باید به نتیجه برسد

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  با بیان اینکه اکنون در این منطقه طرح های سرمایه گذاری اقتصادی و مختلف در حال انجام است گفت: ملاک در خراسان جنوبی پیجیدگی هایی دارد که باید به نتیجه برسد و تلاشها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “ سید پرویز فتاح شامگاه دوشنبه در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت : امروزطرح‌های محرومیت‌زدایی‌ در شهرستان مرزی درمیان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد، و اقدامات محرومیت‌زدایی ما در سال آینده در شهرستان مرزی درمیان بهتر و در سطح بالاتری از گذشته خواهد بود به نحوی که مردم این منطقه تغییر و تحول را احساس کنند.

وی ادامه داد: اکنون در این منطقه طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی، اشتغالزایی، اجتماعی و فرهنگی خوبی در حال انجام است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به تکمیل نیروگاه شهر قاین و اختلافات قضایی با وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم سهم وزارت نیرو را در این پروژه برای توسعه و سرمایه گذاری در آن خریداری کنیم.

فتاح با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان طرح‌هایی را در سطح استان در زمینه کشاورزی و بانکی در حال انجام دارد، اضافه کرد: این طرح‌ها مسائل فنی و اقتصادی دارد که با حل آن، قابل انجام است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور با همکاری بنیاد مسکن به مناسبت عید مبعث و سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان از فردا در شهرستان مرزی درمیان آغاز می‌شود گفت: ۶۵۰ واحد آن برای استان خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: این واحدها برای افراد نیازمندی ساخته می‌شود که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیستند چرا که سهم مددجویان این نهادهای حمایتی را قبلا در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید   توزیع آرد خام روستایی در سال ۱۴۰۳ براساس سامانه نانی‌نو

وی افزود :در مجموع با سهمیه نهادهای حمایتی بیش از هزار واحد مسکونی را در خراسان جنوبی با همکاری بنیاد مسکن احداث می‌کنیم.

فتاح عنوان کرد: رییس جمهوری به خراسان جنوبی عنایت ویژه‌ای دارد و امیدواریم در این دولت عقب ماندگی در این استان جبران شده و خراسان جنوبی در زمینه‌های مختلف ارتقاء یابد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: استاندار خراسان جنوبی قبلا در بنیاد مستضعفان خدمت‌گزار بوده که به عنوان استاندار این استان معرفی شد و از این جهت هم وظیفه داریم که از خراسان جنوبی حمایت کنیم.

وی بیان کرد: معاون اجرایی رییس جمهوری در ۲ سال گذشته که معاون املاک بنیاد مستضعفان بود، به خراسان جنوبی هم سفر داشته‌ و یک گره گشایی‌هایی در املاک مردم صورت گرفته است.

فتاح خاطرنشان کرد: حل موضوع املاک در خراسان جنوبی پیچیدگی‌هایی دارد که باید به نتیجه برسد و تلاش‌ها برای حل آن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هیات امنای املاک بنیاد هر موضوعی و مطلبی از خراسان جنوبی در خصوص املاک به بنیاد مستضعفان ارجاع داده شده، به نفع استان تصمیم گیری کردند و گزارش این موضوع هم برای مقام معظم رهبری ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در این سفر تعدادی از اراضی و املاک بنیاد در شهر بیرجند و شهرستان درمیان مورد بازدید قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: درجلسه‌ای درباره املاک گره گشایی کرده و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و تصمیمات خوبی خواهیم گرفت.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از ۲ سال قبل قرار شد منطقه‌ای با هدفی آبادانی و پیشرفت در خراسان جنوبی انتخاب شود که برای این منظور شهرستان مرزی درمیان انتخاب شد که براساس گزارشات ارائه شده و منابعی که تزریق شد، اقدامات خوبی در منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید   صفدری زاده: بدون بخش خصوصی توسعه‌ای شکل نمی‌گیرد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها