۲۵۰ عنوان برنامه هفته جوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته جوان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، حسن عزیزی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: تقویت جایگاه جوانان در جامعه یکی از اولویت‌ها بوده و موضوع اشتغال، ازدواج، هویت و سلامت در جوانان مهم است.

وی گفت: توانمندسازی و ارتقای مباحث مرتبط با جوانان باید مدنظر مسئولان باشند و ۲۶ دستگاه نیز در ستاد امور جوانان حضور دارند که خواستار جوانگرایی مسئولان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته جوان حدود ۱۵۰ برنامه توسط ادارات ورزش و جوانان در استان برگزار می‌شود افزود: موضوع جوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های هر جامعه‌ای است و محور تمدن سازی ایران اسلامی در گام دوم برای عهده جوانان گذاشته شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه از ۲۱ تا ۲۷ اسفندماه جاری به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است تصریح کرد: جوانان به رغم تمام محدودیت‌ها در ایفای نقش خود می‌توانند سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۰۰ نفر در طرح سرباز مهارت آموزش‌های چهارگانه مهارت زندگی را فرا گرفتند که اختتامیه این طرح روز گذشته برگزار شد ادامه داد: ۱۰۰ برنامه دیگر نیز توسط دیگر سازمان‌ها و ادارات در هفته جوان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۱۳ عنوان برنامه سازمان‌های مردم نهاد از جمله جشنواره‌های فرهنگی جوان ایرانی، برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، پویش نقش من در گام دوم و نشست‌های بصیرتی در این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین تجلیل جوانان قهرمان، برگزاری کارگاه‌های دوره ازدواج، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جوانان در این هفته پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید   13 مدرسه حاشیه راه‌های خراسان جنوبی ایمن سازی شد

عزیزی گفت: تمام اماکن ورزشی استان در هفته جوان به صورت رایگان در اختیار جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌گیرد و همچنین تمام مراکز مشاوره به صورت رایگان به جوانان ارائه خدمات خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: ساختار و امکانات و منابع ما متناسب با جوانان نیست و در زمینه امور جوانان کم کاری شده و باید بیانیه گام دوم انقلاب به قانون تبدیل شود تا دستگاه‌ها برای اقدام سازوکارهای آن مکلف باشند.

وی بیان کرد: سومین مرکز مشاوره اختصاصی ازدواج و خانواده استان تا سه ماهه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها