اتمام پروژه خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار  دیگر  نیاز دارد.

به گزارش “پیام خاروان”، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی در دیدار ۱۲ اسفند با استاندار خراسان جنوبیضمن بیان  برخی مشکلات رسانه‌ها درخواست کمک برای اتمام پروژه ناتمام خانه مطبوعات داشتند که استاندار خراسان جنوبی ضمن تاکید بر همکاری برای اتمام این پروژه به مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی خود تکلیف کرد در  بازدید میدانی از پروژه هزینه‌ها و تجهیزات مورد نیاز  احصا شود تا هر چه زودتر  پروژه به نتیجه برسد.

در این راستا روز گذشته محمود مقامی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به همراه چند تن از مدیران مالی و ذی حسابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های  استان از این پروژه بازدید کردند.

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی در این بازدید گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر  نیاز دارد.

سمانه سالاری وضعیت پروژه را تشریح کرد و توضیح داد: کار در مراحل نهایی است و چنانچه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و همچنین سیم کشی داخلی آن انجام شود، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: طبق برآورد انجام شده به جز امتیارات آب و برق و گاز، اتمام پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی تاکید کرد: چنانچه اعتبارات لازم برای ساختمان خانه مطبوعات استان تامین شود، آمادگی داریم تا در فروردین ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان جنوبی افزود: تجهیز این بنا هم نیازمند ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی نیز در این بازدید گفت: احداث ساختمان خانه مطبوعات یکی از ضرورت‌هایی است که در سال‌های گذشته خلاء آن احساس می‌شد و خوشبختانه در دو سال اخیر با پیگیری‌های هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده  است.

بیشتر بخوانید   سایت رزرو هتل با تخفیف ویژه اعضای خانه مطبوعات خراسان جنوبی راه اندازی شد

وی افزود: خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبالغ و تجهیزات مورد نیاز ساختمان خانه مطبوعات را به همراه سر فصل‌های پیشنهادی تامین آن، به صورت مکتوب به استانداری ارایه کنند تا در اسرع وقت این موضوع پیگیری و برای تامین آن تصمیم گیری شود.

مقامی ادامه داد: طبق تاکید استاندار خراسان جنوبی این پروژه باید هر چه زودتر به اتمام برسد، در این راستا تمام تلاش خود را برای کمک به اتمام پروژه در کوتاه‌ترین زمان به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها