پیگیری و اجرای مصوبات سفر رییس جمهور از اولویت‌های خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری، اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مصوبات سفر رییس جمهوری جزو اولویت‌های خراسان جنوبی است.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به خراسان جنوبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام عصر(عج) با اشاره به اینکه سفر و مصوبات آن برای شخص رییس جمهور، اعضای دولت سیزدهم، وزراء و مجموعه نظام بسیار مهم و حیاتی است، اظهار داشت: اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری فقط و فقط در بخش مصوبات سفر هزینه و اختصاص یابد و هرگونه تخلف در این زمینه قابل پذیرش و قابل قبول نیست.

وی افزود: باید حتما هزینه کرد این اعتبارات توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه استان مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: رییس جمهوری و اعضای دولت علاوه بر رصد میدانی موضوعات، ساعت‌ها برای تصویب این مصوبات جلسات کارشناسی و جمع‌بندی گذاشته‌اند، پس مصوبات سفر رییس جمهوری از مهمترین اولویت‌های دولت و استان است.

قناعت بر پیگیری مستمر و رصد میدانی طرح‌ها و پروژه‌های مصوبات سفر رییس جمهوری توسط دستگاه‌های اجرایی و رفع به موقه موانع اجرای آن تاکید کرد و گفت: مهمترین خواسته بنده از مسوولان دستگاه‌های اجرای به موقع مصوبات سفر رییس جمهوری به استان است.

وی با بیان اینکه مهلت زمانی ما در اجرای پروژه‌های مصوبات سفر رییس جمهوری تا پایان دوره نخست سفرهای استانی رییس جمهوری است، اضافه کرد: باید با اجرای مصوبات جزو نخستین استان‌های در دوره دوم سفرهای رییس جمهوری باشیم.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در نهاد رییس جمهوری، معاون اجرایی رییس جمهوری پیگیر اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهوری است به همین روال در خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مسوول پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری است که باید جلسات پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری در استان به صورت ماهانه به ریاست وی برگزار شود و گزارش لازم ارائه شود.

بیشتر بخوانید   سخت کوشانِ عرصه روابط عمومی خراسان جنوبی در انتقال خدمات دولت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند

قناعت افزود: علاوه بر اینکه به صورت فصلی هم جلسه پیگیری مصوبات سفر توسط شخص استاندار برگزار می‌شود که حتما مسوولان دستگاه‌های اجرایی خودشان به شخصه در این جلسه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سفر رییس جمهوری که مهلت زمانی اجرای آن در سال ۱۴۰۰ است حتما تا پایان سال مالی به مرحله اجرا برسند و روزی زمین نماند، اضافه کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی تعامل نزدیک و تنگاتنگی در خصوص اجرای مصوبات سفر داشته باشند چرا که چشم و امید مردم به اجرای این مصوبات است.

قناعت با اشاره به ۱۰۰ مصوبه سفر رییس جمهوری به خراسان جنوبی گفت: حتما این مصوبه با پیگیری شما مسوولان وارد فاز اجرایی شود و تا بعد اجرای آن مقدمات را برای سفر بعدی رییس جمهوری در نیمه نخست سال آینده فراهم کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها