بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای سه هزار و ۱۵۰ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سجاد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:خط‌کشی راه‌ها از ضروری ترین نوع علائم ایمنی و عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به کاربران جاده ای است.

وی ادامه داد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می‌توان به ۳۳۶۰ کیلومتر خط کشی طول مسیر در سال گذشته اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به محورهای مهمی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره کرد و افزود: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده که بیشتر محورهای شریانی و اصلی استان در سال گذشته خط کشی در آنها صورت پذیرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام گرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه ریزی مدون خط کشی محورها تجدید و بروز شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   5 دستگاه ماشین آلات راهداری طی یک ماه در دیهوک راه‌اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها