پایانه مرزی ماهیرود در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعال است

مدیرپایانه‌مرزی ماهیرود از خدمات دهی کامل پایانه مرزی طی ایام نوروز ۱۴۰۱به مسافرین و رانندگان خبرداد.

به گزارش ” پیام خاوران، علی‌اکبر مزیدی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود برای خدمات دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار شدبا تشکر ازکلیه دستگاه‎های اجرایی مستقر در پایانه‌مرزی ماهیرود،اظهار داشت: تنها معبر رسمی جهت خدمات دهی به مسافرین و رانندگان درایام تعطیلات نوروز پایانه‌مرزی ماهیرود است.

وی گفت: پایانه‌های مرزی برای ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد در ایام نوروز ۱۴۰۱ به مسافرین و رانندگان، تردد در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، مشابه ایام سال فعال است.

مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود خراسان جنوبی تصریح کرد:بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، ساماندهی محوطه پایانه ‌مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز است که درجهت ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نسبت به بازدید و کنترل فنی از تمامی تجهیزات و امکانات اقدام شده است.

مزیدی، خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل و نقل برون شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح در برنامه کاری است و هر نوع شکایاتی در نحوه ارائه خدمات دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استخراج ۴۴ معدن خراسان جنوبی وارد فاز اجرایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها