۳۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خراسان جنوبی خط کشی شده است

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۳۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

به گزارش “پیام خاوارن“، اسداله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی و ایجاد سفر ایمن برای مسافران در سطح راه‌های استان اقداماتی از جمله خط کشی راه‌ها، اجرای شیار لرزاننده، نصب، تعمیر و نگهداری گاردریل و چراغ چشمک زن و روشنایی جاده‌ها انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در طول تعطیلات نوروز در بحث خط کشی‌ها، ۳۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در ادامه ایمن سازی راه‌ها نیز طی این مدت ۹۳ کیلومتر شیار لرزاننده در راه‌های استان اجرا شده است.

جلال زاده تصریح کرد:  برای رفاه حال مسافران و ارتقاء سطح خدمت پذیری در این ایام در سطح راه‌های استان ۱۴۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری و چاله پرکنی مصرف شده است.

وی یادآور شد: در راستای ایمن سازی راه‌های حوزه استحفاظی و کاهش تصادفات در این نوروز با نصب و راه‌اندازی ۵۰ عدد چراغ چشمک زدن در نقاط حادثه خیز استان سعی شده گامی مهم برداشته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای برخورداری کاربران جاده‌ای از روشنایی در راه‌های استان نیز ۴۲ کیلومتر روشنایی راه‌های استان رفع نقص شده و روشنایی آنها برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای ایجاد سفر ایمن برای کاربران جاده‌ای در راه‌های استان را داشته و از همه رانندگان می‌خواهیم قبل از انجام سفر اطلاعات لازم را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و از تجهیز و ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید   رهاسازی پساب فاضلاب بیرجند برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها