مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی از تلاش‌های ۶ ساله عیسی جعفری‌گیو قدردانی و مرتضی ذاکریان به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و به صورت ویدئو کنفرانس با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

ذبیح‌الله سلمانی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی در این جلسه از تفویض اختیار حداکثری به مدیرکل اقتصاد و دارایی در استان‌ها به عنوان نماینده وزیر خبر داد و گفت: این تفویض اختیار در ۲ یا سه فاز به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی از افتتاح درگاه ملی صدور مجوزها به عنوان یکی از اتفاقات مهم در دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی کمک کردند این پنجره واحد راه‌اندازی شود که اقدام خوبی در راستای صرفه‌جویی هزینه‌ها و زمان مردم برای شروع کسب و کار است.

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز در این نشست با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار و کاهش فشار بر تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت اخذ مالیات از فعالیت‌های سوداگرانه، حمایت از کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان و مولدسازی اموال دولت از مهمترین اولویت‌های کاری است.

مرتضی ذاکریان گفت: آنچه مورد تاکید وزیر اقتصاد و دارایی است دفاع از فعالان اقتصادی بوده که تلاش می‌شود در چارچوب مقررات بالادستی با شتاب هرچه بیشتر این روند را توسعه دهیم.

مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز گفت: در ۶ سال اخیر بیش از ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری مصوب خارجی استان بوده و پروژه چدن خوسف، کارخانه زغال و سه نیروگاه خورشیدی از جمله این سرمایه‌گذاری‌ها است.

بیشتر بخوانید   شایسته نیست خراسان جنوبی با ذخایر معدنی غنی استانی محروم نامیده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: لازمه تحقق “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” به عنوان شعار سال، ارتقای کارآمدی در دستگاه‌های اجرایی و استفاده از نیروهای جوان است.

محمدرضا طالبی افزود: حاصل مدیر و نیروی انسانی کارآمد، دستگاه اجرایی کارآمد است از این رو کار و تلاش جهادی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: انتخاب و انتصاب شایسته برای اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی صورت گرفته و امید است از توان مدیرکل سابق نیز به عنوان مشاور امین استفاده شود.

در این آیین از تلاش‌های ۶ ساله عیسی جعفری‌گیو تقدیر و مرتضی ذاکریان به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها