مطالبه نیروهای انقلابی خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت سیزدهم، با ریل گذاری جدید، مسیرش را از دولت قبل جدا کرده است گفت: بر مسند نشستن نیروهای جهادی و ولایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش” پیام خاوران “ جوادقناعت با بیان این مطلب در جمع نمازگزاران حاضر در نماز جمعه سرایان خاطر نشان کرد: سال های شمسی، قمری، میلادی، خمسی و… هر کدام آغاز یک تغییر در زندگی انسان ها هستند، سال شمسی با فرا رسیدن بهار طبیعت آغاز می شود و سال قمری هم با ماه محرم شروع می شود.

وی ادامه داد: سال خمسی که سال مالی فرد است با پاکسازی و تطهیر دارایی شروع می شود و ماه رمضان هم که به اول سال تعبیر می شود، اول سال تربیتی، اصلاح و ترقی روحی هر فرد است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بر همه ما لازم است که از فرصت این ماه حداکثر استفاده را برای عبادت، تلاوت قرآن، بندگی کردن و… ببریم.

وی فرصت ماه رمضان را به دوران تحصیل در دانشگاه تشبیه کرد و گفت: در دانشگاه عده ای که وقت می گذارند، واحدهای بیشتری برمی دارند و بیشتر درس می خوانند، نمرات بهتری می گیرند و در مقابل برخی افراد، با نمرات و واحدهای کمتر این دوره را پشت سر می گذارند.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: رمضان، در حقیقت یک دانشگاه خودسازی است و باید بیشترین استفاده را از آن ببریم.

قناعت با اشاره به این که همه کتاب های آسمانی در این ماه مبارک نازل شده، تصريح نمود: بر اساس روایات، تورات در ۶، انجیل در ۱۲، زبور در ۱۸ و قرآن کريم در ۲۳ ماه رمضان به پیامبران نازل شده که نشان دهنده عظمت این ماه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شعار سال و بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در ابتدای سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در بیانات خود، ویژگی‌هایی را برای دولت آیت الله رئیسی برشمردند که از آن جمله تغییر اصول و گفتمان بود.

بیشتر بخوانید   جزئیات انتقال آب دریای عمان به ۳ استان شرقی کشور

استاندارخراسان جنوبی گفت: طبق این فرمایش، در دولت سیزدهم، چرخش گفتمانی رخ داده، امورات مردم بر اساس معیارها و آموزه های اسلام ناب تعریف شده و سیاست های دولتی از قلمرو اسلام رحمانی به اسلام انقلابی تغییر کرده است.

قناعت ادامه داد: در این دولت، نظریه دوگانه آشتی و قهر با دنیا به پیشرفت درون زا و برون زا تغییر کرده و قاعده بر این است که با تکیه به ظرفیت های درونی، مشکلات را خودمان حل کنیم.

وی افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، دولت سیزدهم، با ریل گذاری جدید، مسیرش را از دولت قبل جدا کرده است.

استاندارخراسان جنوبی به توفیقات دولت در همین مدت کوتاه اشاره کرد و اظهار داشت: عضویت در معاهده شانگهای، برگشتن پول های بلوکه شده کشور در انگلستان، ژاپن و کره جنوبی، ناموفق شدن آمریکا و انگلیس در ربودن نفتکش ایرانی به برکت وجود نیروی مسلح کشور و… همه از اتفاقات خوبی است که در این دولت رقم خورد.

قناعت در ادامه از وضعیت استان گفت و با اشاره به این که در گذشته به خراسان جنوبی توجه کمتری شد، خاطرنشان کرد: این که خراسان‌ جنوبی، مقصد سومین سفر رئیس جمهور بود و کارهایی هم در همین زمینه انجام شده، نشان دهنده آینده ای درخشان برای استان می باشد.

وی سپس به انتظار و مطالبه نیروهای انقلابی درخصوص بر مسند نشستن نیروهای جهادی و ولایی اشاره کرد که در دستور کار قرار دارد.

استاندارخراسان جنوبی با تأکید بر کینه توزی معاندان، اظهار داشت: دشمنان که نتوانستند حریف نیروهای مسلح ما شوند، به اختلاف افکنی در داخل دست زده که نمونه آن همین شهادت دو تن از طلاب جهادی در حرم. مطهر رضوی می باشد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: حضور و همراهی همه اقشار برای توسعه استان نیاز است

قناعت متذکر شد: باید دقت کنیم که گوش به فرمان رهبری باشیم و در میدان دشمن بازی نکنیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها