بالاترین سهم گازرسانی روستایی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: بالاترین سهم گازرسانی روستایی برای دومین سال متوالی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی از ثبت بالاترین میزان گازرسانی روستایی در سال 1400 خبر داد و گفت: برای دومین سال متوالی بیشترین میزان گازرسانی روستایی در بین شرکت‌های گاز استانی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان در مناطق محروم نقش مهمی دارد.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: سال گذشته علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان، خوشبختانه  با یاری پروردگار و تلاش بی وقفه کارکنان 232 روستا بالغ بر 3 هزار و 600  خانوار  در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 633 روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند تصریح کرد: تا چند ماه آینده تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند و پرونده گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم در جامعه و جوانان ما تأثیر می گذارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها