توسعه کارخانه کویرتایر با سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری

مدیر عامل شرکت کویر تایر گفت: طرح توسعه تولید ۱۴ هزار تن تایر‌های اس. یو. وی با سرمایه گذاری ۲۵ میلیلون دلار تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمدحسین زینلی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح توسعه تولید ۱۴ هزار تن تایر اس. یو. وی هم اکنون در دست اجراست که برای اجرای این طرح ۲۵ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است، دستگاه‌ها در حال نصب و بخشی در حال حمل و یا ساخت هستند که تا پایان امسال این طرح به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: با تکمیل این طرح، تولیدات این کارخانه با افزایش ۵۰ درصدی به ۴۵ هزار تن می‌رسد.

زینلی بیان کرد: تولید تایر‌های دانترال‌های معدنی، فنر‌های ماشین آلات راهسازی، ساختمانی و تایر‌های اتوبوسی و کامیونی آلستیل با ظرفیت ۵۰ هزار تن طرح توسعه دیگر این واحد صنعتی است که در مدت ۳ سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان زمینه اشتغال هزار و ۶۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر  عنوان کرد: این یکی از طرح‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که موافقت‌های اصولی، خاک برداری‌های محل احداث کارخانه و مذاکرات مفصل با منابع تأمین تکنولوژی و ماشین آلات انجام شده است.

زینلی گفت: کارخانه کویر تایر با تولید ۳۵ سایز انواع تایر رادیال، حدود ۳۰ درصد از نیاز تایر خودروسازان کشور را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویرتایر به عنوان یک واحد موفق،درکشور الگو است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها