خط و نشان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش برای متجاوزان

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش با بیان اینکه ما آدم کش نیستیم اما با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت گفت: برای حفظ و اقتدار کشورمان اجازه هیچ تجاوزی را به بدخواهان نظام نمی‌دهیم.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بیرجند که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برخی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا ایرانی در امنیت و آرماش زندگی کند گفت: زمین و آمسان شاهد شکستن استخوان‌های شهید کبریایی در پادگان دژ خرمشهر، جداکردن سر خلبان تیرپرواز اقبالی و دو تکه کردن خلبانان توسط رژیم بعث و دیگر جنایات است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش با بیان اینکه رشادت‌های دلاورمردان شب زنده دار در تنگه چذابه از یاد نخواهد رفت گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است.

شاطری با تاکید براینکه برای حفظ اقتدار ایران اجازه هیچ تجاوزی را به بدخواهان نظام و انقلاب نخواهیم داد ادامه داد: ما سربازان ولایت گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و به همه گروه‌های معاند و مخالف اعلام می‌کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده و هر گروه یا فردی که قصد تجاوز داشته باشد، باید برگردد یا باید مقابله کند.

وی ادامه داد: ما آدم کش نیستیم اما با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش گفت: ما اقتدار هر ابر قدرتی را شکسته‌ایم و به هر تجاوزی پاسخ دندان شکن خواهیم داد.

نیروهای مسلح خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان در هر نقطه‌ای از دنیا هستند اظهار داشت: استکبار از۲۰۰ سال قبل و در زمان معاصر به کشورها تجاوز کرده و شهرها را ویران و مردم را آواره و به قتل می‌رساند.

بیشتر بخوانید   ۱۵۵ سایت ارتباطی روستایی درخراسان جنوبی راه اندازی می شود

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه  استکبار با همه بی شعوری خود زبان قدرت را خوب می‌فهمند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم در این وضعیت ایران امن ساخته و این مدال افتخار شماست.

امام جمعه بیرجند گفت: ارتش در مقطع حساس و دفاع از میهن اسلامی به کمک مردم شتافت و مردم نیز ارتش را تنها نگذاشتند و با افتخار آزمایش‌های بزرگ را پشت سر گذاشته و امروز در دنیا می‌درخشد و رمز آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها