قرارگاه ثامن الائمه برای کمک به محرومین در خراسان جنوبی فعال است

فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قرارگاه ثامن الائمه نیز برای کمک به مناطق محروم در استان فعال است همچنین قرارگاه امنیتی و دفاعی امام هادی(ع) نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش “پیام خاوران” سردار علی قاسمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی که با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود اظهار داشت: ما در بسیج و سپاه به دنبال خیزش گروه‌های فرهنگی و انقلابی برخواسته از متن انقلاب هستیم.

فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه خراسان جنوبی همیشه در کنار محرومین و مستضعفین بوده است و امروز اگر کاری در سپاه انجام شده همه به همت و اراده بسیج، بسیجیان و سپاهیان بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهاد علمی، گسترش پایگاه‌های علمی بسیج و مراکز رشد یکی از اهداف ما در سپاه خراسان جنوبی است گفت: در حال حاضر جزء جوانترین سپاه‌های استانی در سطح کشور هستیم.

فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: قویت پایگاه‌های بسیج در مساجد با حضور ائمه جمعه، هماهنگی در تقویت مسجد از اهداف بسیج و سپاه است و به دنبال مسجد طراز انقلاب هستیم.

قاسمی با بیان اینکه قرارگاه ثامن‌الائمه برای کمک به مناطق محروم در استان فعال است گفت: تقویت نیروی انسانی و گروه‌های صالحین، موافقت با تحصیل پاسداران، برگزاری دوره‌های تعلیم و تربیت، توجه به جوان گرایی از اساس برنامه‌های سپاه بوده است.

وی ادامه داد: در عرصه دفاع و امنیت نیز با فعال شدن قرارگاه‌های ثامن الائمه و شهید ناصری نقش بسزایی در گسترش امنیت در استان برداشته شده و گسترش گردان‌های کوثر(س)، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، و بیت المقدس از دیگر اقدامات ارزشمند سپاه خراسان جنوبی بوده است.

فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: فعال شدن قرارگاه امنیتی و دفاعی امام هادی(ع) نیز در دستور کار سپاه استان قرار دارد و با کار گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی به دنبال خدمت رسانی به همه اقشار مختلف مردم به ویژه محرومین هستیم.

بیشتر بخوانید   حضور پزشکان حاذق کشور برای درمان بیماران مادرزادی در خراسان جنوبی

وی اظهار داشت: در قرارگاه جنگ نرم تمام اهداف ما براساس بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و فعال شدن قرارگاه اقتصادی، جهادی و محرومیت زدایی در استان نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها