کمک ایمیدرو در ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه

عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس در دیدار با رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خواستار کمک ایمیدرو در ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه شد.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی نخعی در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وجیه اله جعفری معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: در این دیدار که معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی،  رییس سازمان صنعت استان و  معاون اداره کل فنی و حرفه ای استان نیز حضور داشتند موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار  گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی افزود: این جلسه پیرو جلساتی که قبلاً با این سازمان داشتیم برگزار و موضوعات مختلفی از جمله کمک به توسعه و اجرای فازهای اکسید منیزیم سربیشه، توسعه صنعت گرانی، دپارتمان ملی معدن نهبندان و خط انتقال برق نهبندان به شاه‌کوه مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: مذاکراتی درباره کمک ایمیدرو در ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های  نهبندان و  سربیشه صورت گرفت که مقرر شد تصمیم گیری نهایی بعد از بازدید کارشناسان سازمان صورت پذیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تسویه مطالبات زعفران کاران خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها