پیشرفت در حوزه‌های دفاعی سپاه زبانزد است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه تاثیر مثبتی در جهان اسلام داشته و دارد گفت: پیشرفت در حوزه‌های دفاعی سپاه زبانزد است و در حوزه زمین، هوا، دریا و فضا جزو چند کشور اول دنیا هستیم.

به گزارش  “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام اظهار داشت: امروز سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، هرچه از عمر انقلاب و تاسیس سپاه می‌گذرد اهمیت جایگاه سپاه در درون جامعه و برون جامعه بیشتر حس می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز سپاه با کارنامه بزرگ و درخشان با موفقیت‌هایی که داشته خدمات خوبی را به جهان اسلام ارائه کرده است افزود: امروز سپاه  تاثیر مثبت و خوبی در جهان اسلام و انقلاب اسلامی داشته و دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: سپاه در دو جبهه درونی بنا بر توصیه رهبری خودسازی و پرورش نیروهای جوان با استعداد توانمند؛ ارتقای دفاعی، آمادگی رزمی برای انجام ماموریت‌های مختلف در عرصه درونی و بیرونی نهضت مقاومت توانسته خود را بازسازی و پرورش دهد.

وی گفت: بر خلاف آنچه که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نقش نظام بودند اما امروز با لطف خدا و با هدایت رهبری بیش از پیش آمادگی حفظ شده و جوانانی که وارد عرصه میدان در سپاه شدند به لحاظ علمی و روحیه شهادت طلبی خوش درخشیدند.

مهدوی بیان کرد: پیشرفت در حوزه‌های دفاعی زبانزد است هم در زمین، دریا و هوا فضا در تمامی عرصه‌ها جزو چند کشور اول دنیا هستیم. جوانان انقلابی سپاهی ما حرفی در صحنه بین المللی داشته و شاید نگرانی استکبار از این است که با شادابی و نشاط جوانان انقلابی صد دفاعی محکمی برای انقلاب و جهان اسلام به وجود بیاوریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: سپاه در تمامی عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کمک به دولت حضور داشته و هر مشکلی طبیعی و غیر طبیعی که در نظام به وجود آمده  با ورود نیروهای مخلص بسیج و سپاه مهار و بر مشکلات فایق آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید   پلاسمادرمانی در کاهش شدت بیماری کرونا موثر است

مهدوی اظهار داشت: سپاه در حوزه‌های فرهنگی و غیره به خوبی درخشیده و اقدامات خوبی داشته است. در حوزه‌های محرومیت زدایی و آسیب اجتماعی، کمک به اقشار جامعه نیز در کنار دولت تلاش کرده تا مشکلات حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است در کنار مردم باشیم و در تمامی عرصه‌ها که نیاز است با ظرفیت در کنار دولت و خدمتگذاران مردم باشیم تا مشکلات در کمترین زمان ممکن رفع شود.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها