بیش از ۳۹۰۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  از خط کشی بیش از ۳ هزار و ۹۷۵ کیلومتر از جاده‌های استان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سجاد احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از راه‌های استان اظهار داشت: ۳ هزار و ۹۷۵ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای امسال اجرا شده است.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و مسیرنما برای جاده‌های استان  طراحی، ساخت، جانمایی و نصب شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی را ضروری دانست و عنوان کرد: در بحث ایمنی مسیرها، ۹۳۱ مترمربع تابلو اطلاعاتی توسط راهداران طراحی، ساخت، جانمایی، تعمیر و نصب شده است.

وی با اشاره به رسالت این اداره کل در بحث ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و تلاش شبانه روزی راهداران برای رسیدن به این هدف، تصریح کرد: در این راستا طی سال ۱۴۰۰ نیز اجرای عملیات نصب و تعمیر انوع حفاظ به میزان ۱۵ کیلومتر انجام شده است.

احمدی یادآور شد: در راستای ایمن سازی نقاط پرحادثه بیش از ۲۲۸ کیلومتر شیار لرزاننده (رامبل) در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اصلاح شیب‌های شیروانی کمک زیادی به کاهش شدت تصادفات ناشی از واژگونی می‌کند در همین راستا عملیات اصلاح شیب شیروانی به طول ۸۳ کیلومتر از ج۱۰۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کاهش ۶۶‌درصدی بارش‌های پاییزی در خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها