بیش از ۲۰۰۰ تابلو اطلاعاتی در محورهای خراسان جنوبی نصب شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر و نصب ۲۱۹۳ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، سجاد احمدی در حاشیه بازدید از راه‌های استان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته دو هزار و ۱۹۳ عدد تابلو و علائم ایمنی و ۱۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای استان تعمیر و نصب شده است.

وی افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح جاده‌های استان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی، مسیر نما و غیره بوده است.

احمدی یادآور شد: به منظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای طی این مدت بیش از ۵۰۰ متر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

وی تصریح کرد: سطح ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای، طرح نصب و استقرار نیوجرسی‌ها در محور‌های مواصلاتی استان پیگیری و با درنظر گرفتن نوع جاده و میزان ترافیک آن و بر حسب اولویت نسبت به نصب این امکانات ایمنی اقدام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای ایمنی و حریم راه‌ها است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محدودیت ورود به عرصه های منابع طبیعی و روستاهای هدف گردشگری خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها