عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان آغاز شد

در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولان استانی عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی آغاز شد.

به گزارش  “پیام خاوران” صبح امروز در مراسمی با حضور سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولین شهرستانی و استانی عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه‌های امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه و با نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ  آغاز شد.

سردار تناکی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هدف قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بعد از ایجاد و ثبات امنیت در استان خدمت به محرمین به ویژه مردم مرزنشین است.

وی افزود: خدمت به مردم افتخارماست پروژه امروز توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به طول ۲۳ کیلومتر خط انتقال انجام می‌شود که ۲۱۱ خانوار از این نعمت برخوردار خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بیان کرد: پیش از این هم دو پروژه آبرسانی مجتمع خیرآباد و اشک با بهرمندی ۴۵۰ خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به اتمام رسید و سال گذشته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه  افتتاح شد.

تناکی افزود: همچنین غیر از پروژه امروز که کلنگ‌زنی شد هم اکنون پروژه بزرگ مجتمع آبرسانی خوشاب در شهرستان سربیشه که ان شاء الله ۲۳ روستا به طول ۷۰ کیلومتر و حدود ۳۰۰۰ خانوار از نعمت آب  بهرمند خواهند شد در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشکل آبرسانی به 145 روستای شهرستان درمیان یک معضل بزرگ است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها