منتخبین عرصه سلامت استان خراسان جنوبی تجلیل شدند

مراسم گرامیداشت هفته سلامت و تجلیل از منتخبین عرصه سلامت خراسان جنوبی در سالن شهید دکتر سید احمد رحیمی بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از منتخبین عرصه سلامت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: واقعاً افتخار می کنیم جامعه پزشکی، پرستاران و کادر بهداشت و درمان در کنار مردم مومن قرار می گیرند و با نیت خالص  آنچه در توان دارند را در مسیر خدمت به جامعه اسلامی انجام می دهند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی گفت: جای تشکر و شکرگزاری وجود دارد که نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی ایران در بحث کنترل کرونا توانسته است با روحیه جهادی دست اندرکاران عرصه سلامت، آمار مرگ و میر این بیماری را به تک رقمی و محدود برساند.

وی بیان کرد: شخصیت های حوزه سلامت عزتمندانه در این عرصه کار می کنند و یکی از مهمترین جهادها، قطعاً جهاد بهداشت و درمان است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: عصر امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات است و آینده جهان در اختیار کسانی خواهد بود که بالاترین دسترسی به زمینه های اطلاعات و ارتباطات را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: به کادر درمانی، بهداشتی، پزشکی و پرستاری که در بحران کووید-۱۹ و بیماری کرونا زحمات طاقت فرسایی کشیدند خدا قوت و دست مریزاد می گوییم.

سیدمحمدرضا طالبی بیان کرد: در این راه، افرادی از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند که قطعاً اجر اخروی دارد.

وی افزود:در روزهای آغازی کرونا کمبودهایی در تهیه اقلام حفاظتی مشاهده می شد که متخصصین پای کار آمدند و حتی در استان ما شاهد تولید کیت نمونه گیری کرونا با کیفیت بسیار خوب و بالا بودیم.

بیشتر بخوانید   ۱۱ گروه جهادی نوروز۱۴۰۱میهمان استان خراسان جنوبی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: نظام ما و انقلاب ما توفیقات خوبی در کنترل کرونا داشت و زمانی که واکسن کرونا در داخل کشور تولید و به مرحله انبوه رسید، مردم به تزریق این واکسن روی آوردند.

طالبی بیان کرد: اطمینان خاطر مردم به واکسن داخلی که توسط متخصصین ایرانی تولید شد اتفاق مبارکی است. تزریق واکسن علاوه بر اینکه موضوعی فردی است، مسئله ای اجتماعی است بنابراین باید نسبت به هم نوع خود احساس مسئولیت داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها