رشد ۱۴ درصدی آموزش و بازآموزی ایمنی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

مدیردفتر(HSE) شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته شاهد رشد ۱۴ درصدی آموزش و بازآموزی کارکنان در زمینه ایمنی نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ در استان بودیم.

به گزارش ” پیام خاوران “، جواد بهائین در نوزدهمین همایش علمی – تخصصی سالانه ایمنی(HSE) شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: سال قبل دوره‌های آموزشی خط گرم فرمان از راه نزدیک، ایمنی برق پیشرفته، تجزیه و تحلیل حوادث و دوره کار با بالابر هیدرولیکی، دوره‌های اطفا حریق و آشنایی با کمک‌های اولیه و سایر برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال بازدید از گروه‌های اجرایی توسط مدیریت‌های توزیع برق تابعه به میزان چهار هزار و ۹۸۶ مورد انجام شد که نسبت به سال ۹۹، ۱۶ درصد افزایش یافته است.

مدیردفتر ایمنی(HSE)شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده گروه ایمنی شرکت توزیع برق استان در سال گذشته افزود: شناسایی کانون‌های خطر و نقاط خطرآفرین و انجام اقدامات اصلاحی برای ۹۵۹ مورد، اصلاح فرسودگی فنداسیون روشنایی، اصلاح درب و دیچه‌ پایه‌های روشنایی و تعویض پایه‌های فرسوده از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته اصلاح انشعابات خطرآفرین، پایه چراغ معیوب، ارت معیوب و اصلاح فرش‌های عایق و افزایش ضریب ایمنی در پست زمینی و بسیاری موارد مشابه انجام شد.

بهائین اضافه کرد: پیگیری حریم‌های شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف و ارسال اخطاریه برای رفع و رعایت حریم و رفع تجاوز به حریم‌های شبکه و تاسیسات برق به تعداد ۵۸ مورد و برگزاری جلسات آموزشی با دهیاری‌ها و شوراها در خصوص آشنایی با حریم‌ها و خطرات برق به میزان ۶۵ نفر ساعت نیز سال قبل انجام شد.

وی از برگزاری ۱۵ کمیته حریم بانی و تحلیل بخشنامه و دستورالعمل‌های حریم برای مدیریت‌های توزیع برق خبر داد و عنوان کرد: سال قبل شاهد رشد ۲۱ درصدی برگزاری جلسات HSE نسبت به سال ۹۹ به تعداد ۵۳۵ جلسه شامل کمیته عالی حفاظت، کمیته فرعی حفاظت، جلسه گردهمایی، صبحگاه ایمنی، کمیته حریم بانی و سایر بودیم.

بیشتر بخوانید   حضور مدیرعامل بیمه کوثر در خراسان جنوبی

ایمنی(HSE) شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: پیگیری و تامین ۴۲۵ قفل و بست برای تاسیسات توزیع به منظور از بین بردن کانون‌های خطرآفرین در مدیریت‌های توزیع و تهیه و ابلاغ برنامه عملیاتی ایمنی سال ۱۴۰۰ با برآورد اعتباری به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال از دیگر اقداماتی بود که سال قبل انجام شد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها