ممنوعیت فروش بلیت در پایانه مسافری بیرجند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ممنوعیت فروش بلیت در پایانه مسافری مرکز استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، اسدالله جلال زاده گفت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری اطلاعات و الزام به استفاده بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از تکنولوژی روز و به تبع آن فراهم بودن استفاده از امکانات مذکور در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای بین شهری مسافری و به ویژه اتوبوسی استان و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز عمومی طرح ممنوعیت فروش بلیط در پایانه مسافری مرکز استان بیرجند از فردا ۱۹ بهمن اجرا می شود.

 

بیشتر بخوانید

۴۵۶ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد

کسب رتبه برترسامانه های هوشمند توسط راهداری خراسان جنوبی

 

وی افزود: از آنجایی که برابر ماده ۱۸ ضوابط تأسیس و بهره برداری از شرکت‌ها و مؤسسات مسافری عمومی بین شهری،  پایانه‌های مسافری صرفاً محلی برای سوار و پیاده شدن مسافر بوده و تغییر کاربری پایانه‌های مسافری نیز مورد توجه سازمان متبوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اجرای این طرح علاوه بر رعایت طرح فاصله‌گذاری، کاهش هزینه سفر، کاهش اتلاف زمان، کاهش مخاطرات زیست محیطی و تردد شهری را به دنبال دارد.

به گفته وی متقاضیان سفر به وب سایت شرکت‌های حمل و نقل مسافر به آدرس WWW.PAYANEHA.IR , WWWW.PAYANEHA.COM مراجعه و نسبت به تهیه بلیت با برنامه‌ریزی قبلی اقدام و از مراجعه حضوری به پایانه مسافری بدون تهیه بلیط قبل خودداری کنند.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

جلال زاده افزود: فروش بلیت در پایانه مسافری به صورت حضوری ممنوع بوده و علاوه بر مراکز فوق امکان تهیه بلیط از دفاتر فروش بلیت سطح شهر، دفاتر آژانس‌های مسافربری و پیشخوان دولت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید   ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان جنوبی متقاضی نهضت ملی مسکن شدند

منبع: صداوسیما

انتهای پیام /۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها