میز خدمت ادارات در مصلاهای نماز جمعه خراسان جنوبی برگزار می شود

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری خراسان جنوبی  گفت: میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در محل مصلاهای نماز جمعه  برگزار می شود.

به گزارش ” پیام خاوران “ عباسعلی ملکی اظهارداشت: با توجه به استقبال خوب مردم از اولین میز خدمت سال جاری در مراسم نماز جمعه هفته قبل، به دستور استاندار خراسان جنوبی این میزها روز جمعه این هفته هم برپا می شوند.

وی تصریح کرد: براساس  دستور استاندار و به منظور تعمیم فرهنگ خدمت رسانی و ارتباط نزدیک و بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم و نیز آگاهی ازمشکلات و پاسخگویی  بی واسطه به سؤالات ، میز خدمت، این هفته نیز روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در مصلاهای نمازجمعه شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی  تاکید کرد: این میز خدمت در راستای پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه های مختلف برگزار می شود

وی اظهار داشت: به منظور پاسخ به مواردی همچون تأمین زیرساخت‌ها، نوع خدمات و به ویژه موضوع مردمی سازی یارانه ها، مدیران حوزه های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی در این میزها حضور خواهند داشت.

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی  گفت: میزهای خدمت از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در محل نماز جمعه بیرجند و سایر شهرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: جمعه گذشته میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مدیران در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حمایت بی دریغ دستگاه قضادر خراسان جنوبی از جهش تولید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها