بهره وری،تجلی عزم ملی برای صعود به قله های عظمت و سربلندی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با گرامیداشت يكم خردادتاکیدکرد: بهره وری، تجلی عزم ملی، تلاش و کار هوشمندانه برای صعود به قله های عظمت و سربلندی است.

به گزارش” پیام خاوران “ ؛ متن تبریک مهندس مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف به این شرح است:

هوالفتاح العلیم
امام علی (ع) : «بر تو باد مداومت در عمل»

امروزه در اقتصاد اکثركشورها چه کشورهاي توسعه يافته و چه درحال توسعه بهره‌ وري به اولويتي ملي تبديل شده است. بهره‌ وري بطوري که موجبات رشد اقتصادي و كنترل تورم را فراهم و امكان دستيابي در سطح بالاي استاندارد زندگي را ميسر مي‌كند و از لحاظ به حداكثر رساندن منافع بهره وري، اهداف آن بايد در طرح هاي ملي توسعه گنجانده شوند.

بهره وري مي تواند بيشترين استفاده از كمترين امكانات و منابع در راه رسيدن به رشد و شكوفايي همه جانبه زندگي انسان باشد. اگر مي خواهيم در دنياي پر رقابت امروزي، رونق اقتصادي، اجتماعي و زندگي بهتري داشته باشيم، لازم است به بهره وري بالايي برسيم؛ زيرا ايستادگي و تداوم حيات در صحنه جهاني، سرعت و دقت افزون تري مي طلبد.

يكم خرداد هرسال كه در ايران به عنوان، روز ملي بهره وري و بهينه سازي مصرف نام گذاري شده بهانه اي براي تكراراهميت استفاده مؤثر و مطلوب از زمان، امكانات، سرمايه، فرصت ها و نيروي انساني در جهت توليد، بهينه سازي مصرف و در نتيجه ، رسيدن به رشد و شكوفايي همه جانبه اقتصادي و اجتماعي در جامعه است.

تحقق “تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” در سالی که به این نام مزین شده است با استفاده مطلوب و موثر از زمان، سرمایه، فرصت و نیروها امکان پذیر است و در یک کلام افزایش بهره وری و بهینه سازی مصرف، محور دستیابی به رشد و شکوفایی است.

بیشتر بخوانید   239 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان بیرجند کشف شد

با توجه به شرایط کشور و ناترازی تولید و مصرف برق در کشور، ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه برق بیش از گذشته احساس می شود که امید است با همراهی مردم و تلاش حوزه صنعت برق بدون هیچ گونه مشکل از این شرایط سخت عبور کنیم.

اينجانب ضمن گراميداشت روز ملي بهره وري و بهينه سازي مصرف اين مناسبت ارزشمند را به يكايك همكاران ارجمند و سخت كوش خود درصنعت برق استان تبريك و تهنيت عرض نموده از خداوند منان توفيق روز افزون براي همه خدمتگزاران ايران اسلامي در راستاي نيل به آباداني و توسعه كشور مسئلت مي نمايم .

موفق و سربلندباشيد.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل
شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها