۲۳۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان بیرجند کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ۲۳۹ دستگاه رمز ارز غیر مجاز با تلاش نیروهای مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند و همکاری نیروهای انتظامی از یک واحد صنعتی غیر فعال کشف شد.

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران “؛ مهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری و تلاش پرسنل این شرکت و عوامل محترم انتظامی تعداد ۲۳۹ دستگاه ماینر از یک مرکز غیر قانونی استخراج ارز دیجیتال واقع در شهرک صنعتی شهرستان بیرجند کشف و ضبط شد.

وی در ادامه توان مصرفی دستگاه های مکشوفه را ۴۴۸ کیلووات معادل مصرف ۷۵۰ خانوار عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  ۴۶۹ دستگاه ماینر غیر مجاز توسط این شرکت کشف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان  خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای احقاق حقوق حقه مردم، شرکت توزیع برق استان اقداماتی از قبیل رصد و پایش لحظه ای بار شبکه، میزان مصرف برق مشترکین در دوره های زمانی مختلف و همچنین بازرسی های حضوری را دستور کار خود قرار داده است.

دادگر با اشاره به این نکته که استخراج رمز ارز به صورت غیر مجاز علاوه بر وارد نمودن خسارت به تجهیزات برقی مشترکین، احتمال خاموشی های گسترده را افزایش می دهد بر ضرورت همکاری شهروندان در شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان  خراسان جنوبی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز استان، دستگاه های اطلاعاتی، نیروهای انتظامی و عوامل قضایی برای معرفی و شناسایی و برخورد با عوامل استخراج غیر مجاز رمز ارز گفت: هم استانی های عزیز می توانند موارد مشکوک به استفاده از رمز ارز غیر مجاز را به شماره ۶-۳۲۴۰۰۵۸۵-۰۵۶ اطلاع داده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید   اتمام طرح بهارستان در 193 روستای استان خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها