خدمت در خراسان جنوبی را با هیج کجا عوض نمی‌کنم/ همه استان‌ها به شاخص مطلوب توسعه می‌رسند

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدمت در خراسان جنوبی را با هیج کجا عوض نمی‌کنم گفت: نگاه رئیس جمهور به نقاط کم برخوردار نگاهی عالمانه کارشناسی شده است و همه استان‌ها به شاخص مطلوب توسعه می‌رسند.

به گزارش “پیام خاوران“، سید صولت مرتصوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که امروز توفیق داد تا در استان ولایتمدار، نجیب، جهادگر و سختکوش خراسان جنوبی حضور یابم و با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو داشته باشم آیت‌الله عبادی  سرمایه‌ای برای ماست.

وی با بیان اینکه حامل بهترین سلام‌های رئیس جمهور به نماینده ولی فقیه و مردم استان هستیم گفت: ماموریت داریم مشکلات استان را بررسی کنیم و از روند اجرایی شدن مشخصات سفر رییس جمهور بازدید میدانی کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست در طول دوران پس از انقلاب خدمات ارزنده‌ای به استان خراسان جنوبی شده اما گستردگی و عقب‌ماندگی تاریخی آن در دوران ستمشاهی و بی‌توجهی به امور‌‌ مردم آنقدر شدید است که کار بسیار نیاز دارد.

وی گفت: نگاه رئیس جمهور به نقاط کم‌برخوردار عالمانه کارشناسانه است و اقدامات یکساله دولت در  استان خراسان جنوبی عملکرد مطلوبی است.

مرتضوی با بیان اینکه از محل منابع عمومی ۹۰۰ میلیارد تومان در بازده زمانی کوتاه به پروژه‌های عمرانی در فصل‌های مختلف راه، جهاد، بهداشت، آموزش و پرورش، نیرو و انرژی تزریق شده که این اعداد رقمی نه برای استان شما بلکه برای استان‌های دیگر هم که بی سابقه بوده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه تقاضای ما جذب به موقع اعتبارات است گفت: پس از برون‌رفت از هدفمندی یارانه‌ها تخصیص‌های بعدی دولت به استان‌ها سرازیر خواهد شد و هنر مدیران استانی جذب مناسب اعتبارات و نظارت بر روند اجراست.

مرتضوی بیان کرد: نگاه عالمانه کارشناسانه به موضوعات در استان خراسان جنوبی وجود دارد و توفیقات خوبی تاکنون در استان حاصل شده است. از سویی برای استان‌های کمتر برخوردار در این دوره زمانی شاخص‌هایی در نظر گرفته شده تا شاخص استان‌ها را به شاخص متوسط شاخص‌های کشور برسانیم.

بیشتر بخوانید   اَبَرسرمایه گذاران در راه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

وی افزود: باید همه استان‌ها به شاخص مطلوب برسند و تخصیصی که نسبت به شاخص تخصیص اعتبار دادیم خراسان  جنوبی در زمره اولین استان‌های در ردیف تخصیص‌هاست و یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها