زندان مرکزی بیرجند متبرک به عطر و بوی رضوی شد

امروز نیز همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مرکزی بیرجند شور و شوقی ولایی را هدیه مددجویان و زندانیان کرده و فضا را به عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سال های طولانی خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک حرم راهی روستاها و شهرهای دورافتاده می شوند تا حال و هوای شهرها را در آستانه میلاد امام رضا(ع) معنوی شود و این روزها ارادتمندان به امام مهربانی استقبال گرمی از کاروان دارند.

زائرانی که دلشان زیارت امام رضا(ع) بخواهد کم نیستند اما به دلایلی شرایط رفتن ندارند حضور این خادمان در روستاها و شهرها زمینه را برای دخیل دلها به پنجره فولاد مهیا می کند.

زیارت مولایمان امام رضا(ع) حتی از دور و حتی با نگاهی به پرچم بارگاه قدسی اش برای شیعیان و دوستدارانش لذت بخش و خاطره انگیز است.

و امروز نیز همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مرکزی بیرجند شور و شوقی ولایی را هدیه مددجویان و زندانیان کرده و فضا را به عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

زندانیان بندهای مختلف زندان با استقبال گرم از خادمین حرم مطهر رضوی پرچم متبرک بارگاه منور امام هشتم(ع) را زیارت کرده و تبرک جستند.

بسیاری در صحن و سرای امام رئوف برای حاجت های خود به سراغ پنجره فولاد می روند اما ساکنان زندان که مدت ها توفیق زیارت پیدا نکرده و دستشان از پنجره فولاد حرم کوتاه است دل شکسته خود را به نوای مولودی خوانی خادمانش می دهند و با زمزمه یا ضامن آهو و یا علی ابن موسی الرضا(ع) هر کدام یک حاجت از درگاه امام مهربانی ها دارند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش 366 نیروی امدادی هلال احمر در جاده‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها