پرونده پروژه‌های گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی شهریور ماه بسته خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با گازرسانی به ۱۲۷ روستای باقی مانده، پرونده پروژه های گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی تا پایان شهریورماه بسته خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در حاشیه بازدید از پروژه های گازرسانی اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین برنامه نیم سال اول شرکت گاز خراسان جنوبی بر مبنای تحقق این موضوع، پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه با یاری پروردگار و همت کارکنان، تا پایان شهریور ماه با گازرسانی به ۱۲۷ روستای باقی مانده، پرونده پروژه های گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت پذیرفته و در راستای تحقق شعار سال، گازرسانی به ۱۱۰ صنعت موجود استان در حال انجام است و با اتمام این پروژه ها، تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی موجود استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

هاشمی افزود: برای اجرای برنامه ۶ ماهه و تکمیل پروژه های گازرسانی  ، پیش بینی می شود ۷۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اجرا شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برنامه گازرسانی به ۲۹ پاسگاه مرزی و برجک دیدبانی طی نیم سال اول سالجاری خبر داد و گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی، گازرسانی به پایانه صادراتی مرزی ماهیرود نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: اجرا و اتمام پروژه های خطوط تقویتی محورهای : خوسف_ماژان ، دوست آباد_سرایان، شوسف_نهبندان، گازرسانی به ناحیه های صنعتی باقی مانده، گازرسانی به شهرک گلخانه ای شقایق نهبندان، گازرسانی به طرح های جهش تولید مسکن در سطح استان و اجرای بیش از ۱۲ هزار انشعاب گاز، بخشی از برنامه های شرکت گاز خراسان جنوبی برای نیمه اول سالجاری است.

بیشتر بخوانید   امداد رسانی به 349 حادثه دیده از سیل در استان/فوت دختر بچه 13 ساله نهبندانی در اثر اتصالات برق پس از بارندگی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها