قدردانی امام جمعه موقت بیرجندباز اقدام سریع و مقتدرانه ناجا دردستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

امام جمعه موقت بیرجندبه اقدام سریع و مقتدرانه نیروی انتظامی دردستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی اشاره کرد و گفت:مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست دارندکه هزینه جرم و جنایت را برای مفسدان و مجرمان افزایش یابد

 به گزارش ” پیام خاوران “حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه درمسجدجامع المهدی (عج) بیرجنداظهارداشت:امروزه امنیت غذایی با امنیت نظامی برابری می‌کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس جهاد کشاورزی توسط امام خمینی (ره) بیان کرد: رسیدن به امنیت غذایی در کنار اقتدار نظامی، امنیت ملی ما را رقم می‌زند و جهاد کشاورزی نقش خود را در این جایگاه باید تعریف و تعیین کند.

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: از همه دستگاه‌ها درخواست داریم تا تلاش کنند جریان تولید را به کار بگیرند تا خودکفا شویم که این خودکفایی هم امنیت غذایی و هم اقتصادی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی اظهارکرد: باهمت همه کشاورزان راه درازی را در پیش داریم و به فکر رسیدن به امنیت غذایی پایدار هستیم و امیدواریم با مدیریت ارز و اجرای طرح نظام مندی یارانه ها جریان تولید تقویت شود و علاوه بر خودکفایی ایران به دیگر کشورها نیز صادرات داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران  افزود: زندگی پرحادثه و سراسر تلاش، ایثار، عشق و فداکاری شهید دکتر مصطفی چمران زبانزد همه است وشهید دکتر مصطفی چمران، نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت بود که باید برای نسل جوان معرفی شود.

وی به اقدام سریع و مقتدرانه نیروی انتظامی در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی اشاره کرد و افزود: مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی درخواست دارند که هزینه جرم و جنایت را برای مفسدان و مجرمان را چنان افزایش دهند که کسی فکر و جسارت قانون گریزی و جرم و جنایت در این کشور به خودش ندهد.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند:نقش مردم و خواص در جریانات اخیر پررنگ و حساس است

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی با اشاره به یکم تیرماه روز اصناف، گفت: امام علی(ع) فرمود: “كسى كه انصاف (عدالت) به خرج ندهد، خداوند قدرت را از او بگيرد”، امیدواریم کسبه ما در این شرایط اقتصادی با انصاف و رعایت وضعیت محرومان بر رابطه و حب و دوستی خود با خدا بیفزایند.

خطیب جمعه موقت بیرجند به حرکت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و خطاب به آنان افزود: امروز ای صهیونیست های جنایتکار از دست جبهه مقاومت و جوانان غیور ایرانی و فلسطینی عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه امروز سرود زیبای سلام فرمانده همه دنیا را درنوردیده است، بیان کرد: هنر تولیدکنندگان این سرود این است که با ابزار هنر دست نوجوانان و خانواده ها را در دست امام زمان(عج) می گذارد و بارقه امید سراسر دنیا را فرا گرفته است.

وی بیان کرد: کسانی که دغدغه کار فرهنگی دارند باید ببینند که چگونه می توان اینگونه کار فرهنگی را تکثیر و تولید کرد و امام زمان(عج) را به نوجوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها