سند تحول دولت مردمی در خراسان جنوبی تدوین می‌شود

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد هوشمند الزام رشد و توسعه است گفت: باتوجه به ابلاغ سند تحول دولت مردمی برای ایران قوی در حال تهیه برش استانی ماموریت‌ها و وظایف محوله برای اجرا هستیم.

به گزارش “پیام خاوران“، مرتضی ذاکریان صبح امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: مشوق‌هایی برای نگهداشت نیروی انسانی متخصص در استان باید پیش‌بینی شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد چارت تشکیلاتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بلاتصدی است گفت: بسیاری از ذیحسابان استان دو تا سه دستگاه اجرایی را مدیریت می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به ابلاغیه مقام عالی وزارت وظیفه هماهنگی و انتظام بخشی برنامه‌های وزارت متبوع به عهده اداره کل امور اقتصاد و دارایی است گفت: مسئولیت هماهنگی بانک‌ها، بیمه‌ها، اموال تملیکی، امور مالیاتی، گمرک و بورس را عهده‌دار هستیم.

ذاکریان بیان کرد: باتوجه به ابلاغ سند تحول دولت مردمی برای ایران قوی در حال تهیه برش استانی ماموریت‌ها و وظایف محوله برای اجرا هستیم. اقتصاد هوشمند الزام رشد و توسعه است که با سیاست گذاری‌های دولت در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اولویت اطلاع رسانی و جهاد تبیین در زمینه هوشمند سازی عادلانه یارانه‌ها گفت: در این راستا ارتباط با صدا و سیما و رسانه‌های ملی و استانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

ذاکریان ادامه داد: آسیب شناسی قوانین و مقرارت نیز مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه پیشنهاداتی داشته‌ایم که به استاندار تقدیم شده است.

حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در این دیدار  بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در استان تاکید کرد و  افزود: باید با افرادی که به دنبال دور زدن قانون و فرارهای مالیاتی هستند  برخورد قانونی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی جزو 5 استان برتر در پرداخت تسهیلات اشتغال

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها