بهترین راه برای یک سفر ارزان و خوب چیست؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید که بهترین راه برای سفر ارزان و خوب چیست؟ آیا حتما اقامت در هتل بهترین راه حل است؟ در این پست، بانکی به این سوال پاسخ می‌دهد.

به گزارش ” پیام خاوران “تا به حال به این فکر کرده‌اید که بهترین راه برای سفر ارزان و خوب چیست؟ آیا حتما اقامت در هتل بهترین راه حل است؟ در این پست، بانکی به این سوال پاسخ می‌دهد.

برای یک استراحت درست و حسابی باید هزینه‌های بالا هتل را هم تحمل کنیم تا چند روزی لااقل بهمان خوش بگذرد.

اما راه‌های دیگری هم برای اقامت وجود دارند که مزیت‌های خیلی بیشتری نسبت به هتل دارند. درست است که در هتل غذا و صبحانه‌تان حاضر است اما آزادی عمل و راحتی در سوئیت و آپارتمان مبله و هم‌چنین قیمت‌های به‌صرفه‌تر هم امتیازی است که آدم به راحتی از آن نگذرد.

 

با اجاره سوئیت تبدیل به یک جهانگرد شوید

اگر آدم‌های اهل سفر را دنبال کرده باشید می‌بینید که کمتر کسی از آن‌ها هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند و اکثرا دنبال حس و حال بوم گردی ها یا یک سوئیت باکیفیت می‌گردند.

این موضوع دلیل زیست‌محیطی هم دارد و با حمایت و انتخاب بوم گردی و خانه‌ها برای اقامت از ساخت هتل و خراب شدن محیط زیست جلوگیری می‌شود.

خب برگردیم به بحث شما اگر عاشق سفر هستید دارید برای هزینه‌هایتان برنامه‌ریزی می کنید باید برای اقامت خود دنبال یک جای ارزان و باکیفیت باشید. چون با هزینه‌های بالا هتل یا ویلا استخردار نمی‌شود جهانگرد شد و فقط می‌شود ورشکست شد.

پس اگر سفر جزو برنامه‌های روتین زندگیتان است صفحه سوئیت‌های پینورست را باز کنید و در آن بهترین سوئیت‌ها را در هر شهری که می‌خواهید پیدا کنید. برای اجاره سوئیت در شهرهای بزرگ مثل اجاره سوئیت در تهران و مشهد بهترین‌ها را برای شما گلچین کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید   دریافت تندیس و لوح افتخار جشنواره ملی " آیین سخن " توسط رادیو خراسان جنوبی

بعضی سوئیت‌ها اینقدر ارزان ولی باکیفیت هستند که قند در دلتان آب می‌شود

نمی‌دانم تجربه‌اش را دارید یا نه، اما وقتی جنسی را با قیمت مناسب می‌خرید و از قضا عالی از آب درمی‌آید خیلی بیشتر بهتان می‌چسبد. حس می‌کنید همه جز سر جایش است و به شما و پولتان احترام گذاشته شده. تجربه اقامت در یک سوئیت خوب هم شبیه به این است.

سوئیت یک انتخاب ارزان و به‌صرفه برای اقامت است اما وقتی سوئیت‌های پینورست را می‌بینید حس می‌کنید که تمام نیازهای شما را برای یک اقامت کوتاه مدت پاسخ می‌دهد و به پول و وقتتان احترام گذاشته شده.

هروقت دلم بخواهد صبحانه می‌خورم

همیشه زور بد بوده. حتی وقتی چیزی درست را می‌خواستند بهمان بگویند اما اگر با زور بود دلمان می‌خواست لج کنیم.

شما در هتل‌ها با قوانینی مواجه می‌شوید که برای صرف صبحانه و ناهار و شام زمان محدودی دارید. از آن‌جایی که صبحانه هتل هم جذاب است حرصتان بیشتر درمی‌آید که آخر چرا؟ بگذارید به عهده خودم هروقت خواستم صبحانه بخورم.

سوئیت‌ها صبحانه و غذای آماده ندارند اما آشپزخانه‌ای مجهز برای آماده کردن تمام عده‌های غذایی دارند. خوب‌ی‌اش این است دیگر حرصتان درنمی‌آید . هروقت بخواهید غذایتان را آماده و میل می‌کنید.

 

دستم در انتخاب محل اقامت باز است

هتل‌ها جاهای مشخصی در شهر هستند اما مثلا برای اجاره سوئیت در مشهد یا شهرهای بزرگ دیگر دستتان باز است در هر محله‌ای که بخواهید چند سوئیت خوب پیدا می‌شود. مثلا در شهر مشهد اگر دنبال اقامتگاهی نزدیک حرم می‌گردید قطعا چند سوئیت پیدا می‌کنید یا در شهرهای دیگر اگر سفر کاری رفته باشید و بخواهید به جاهای خاصی مثل شرکتتان، بانک‌ها یا…دسترسی خوب داشته باشید باز انتخاب با خودتان است و می‌توانید در هرجا بخواهید سوئیت پیدا کنید.

بیشتر بخوانید   شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده های خراسان جنوبی ایجاد شود

 

هیچ‌جا خانه خود آدم نمی‌شود

این جمله را حتما وقتی از گردش یا مهمانی برمی‌گردید به خانه خودتان می‌گویید. سوئیت و اقامتگاه خوب آن است که اگر به آن برگشتید باز هم این جمله را بگویید. سوئیت‌های پینورست تمام امکانات رفاهی برای راحتی شما را دارند. یک سرویس مبلمان راحت، تخت خواب و ی آشپزخانه کوچک با کلیه لوازم ضروری آشپزی در سوئیت‌ها وجود دارند. تازه اگر فضا اجازه بدهد و بزرگتر باشد دارای یک یا دو اتاق خواب هم هستند. که اگر با خانواده اما کاری سفر کرده باشید خیلی به دردتان می‌خورد.

از کجا یک سوئیت امن و مجهز پیدا کنم؟

 

خیلی از وبسایت‌ها برای اجاره آنلاین سوئیت بوجود آمده‌اند. اما در انتخاب خانه خودتان دقت کنید و از جایی سوئیت اجاره کنید که پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد و اگر اتفاقی برای واحد افتاد سریعا بتوانید با پشتیبانی ارتباط بگیرید و مشکلتان را حل کند.

یک خوبی دیگر پینورست این است که در شهرهای اصلی که آدم‌ها برایشان کار اداری پیش می‌آید حتما سوئیت دارد. پیدا کردن سوئیت در رشت و اصفهان و شیراز و مشهد و تهران تخصص ماست.

پینورست یک پلتفرم اجاره آنلاین اقامتگاه است که سوئیت‌های درجه یک و بازرسی شده دارد. هر سوئیت توسط کارشناسان پینورست بازرسی شده‌اند و از لحاظ چیزهایی بسیار جزئی که برای آدم‌های سخت‌پسند مهم است مثل نظافت دقیق، بوی محیط، سروصدا و دیگر غافلگیری‌های منفی بررسی شده‌اند و مهر تایید خورده‌اند. پس برای یک انتخاب مطمئن می‌توانید واحدهای درجه یک پینورست را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   فروش اقساطی هایما S5 از هفته آینده

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها