فردوس 13 شهریورماه میزبان اجلاسیه ملی جهادگران است/کتاب خاطرات رهبری در فروس رونمایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: به مناسبت 13 شهریور 1347 زلزله فردوس که رهبری به همراه طلاب و خیرین به مدت دوماه در منطقه گره گشایی کردند، اجلاسیه ملی جهادگران در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران که قرار است 13 شهریورماه در فردوس برگزار شود اظهار داشت: سال 1347 زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با 10 اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود دو ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند گفت: مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را سال 47 و فعالیت گروه جهادی حضرت آقا می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 هزار گروه جهادی در کشور فعال است گفت: کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود که ادبیات درس آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت رسانی و جهادی دارد.

رئیس  سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در سیزدهم شهریور ماه در فردوس همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب مه از ابتدای انقلاب و زمان تشکیل جهاد سازندگی و یا در دهه 70 با شروع فعالیت بسیج سازندگی بلکه قبل از انقلاب بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشتند.

زهرایی با اشاره به اینکه برای این همایش 500 جهادگر اندیشه ورز دعوت می‌شوند افزود: 50 گروه جهادی فعالیت خود را در روزهای منتهی به همایش (سیزدهم شهریور ماه) در منطقه آغاز خواهند کرد و خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

بیشتر بخوانید   کسب رتبه سوم پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک صادرات ایران

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها