اعتبارات باندهای دوم راه‌های شهرستان طبس ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از افزایش هشتاد میلیارد تومانی اعتبارات باندهای دوم راه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، وحید داعی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای شهرستان طبس در پاسخ به انتقادات مطرح شده نسبت به کندی سرعت احداث باندهای دوم شهرستان طبس اظهار داشت: دو محور  طبس – یزد و طبس – اصفهان از محورهای با اولویت اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل باندهای دوم استان خراسان جنوبی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی افزود: از دو محور طبس- یزد و طبس- اصفهان به طور مجموع ۲۹۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی قرار دارد که تاکنون ۴۶ کیلومتر در دو محور تکمیل و ۴۲ کیلومتر در دومحور  نیز به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع با  پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولين استان و نماینده مردم در قانون بودجه سال جاری  اعتبار پروژه طبس- یزد  از ۳۰ میلیارد تومان سال ۱۴۰۰ به ۱۰۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و اعتبار پروژه طبس – اصفهان از ۲۰ میلیارد تومان به ۳۲ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت که بیشترین سهم افزایش در حوزه اعتبارات باندهای دوم استان را دارا است.

داعی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز برای افزایش اعتبارات باندهای دوم شهرستان در بودجه سالجاری جلسات متعدد با کمیسیون‌های تخصصی و هیئت رئیسه مجلس و نیز وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی تشکیل داد که نتیجه آن توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مرحله عملیاتی رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رونمایی از سامانه میزخدمت الکترونیک و مدیریت بحران در شرکت برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها