فروش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بیمه کوثر

فروش شرکت بیمه کوثر در سه‌ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با ۳۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۷هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط‌ عمومی و اعلام مدیر طرح و برنامه بیمه کوثر، در این برهه، ترکیب فروش ۸۰/۳ درصدی رشته‌های غیرزندگی و ۱۹/۷ درصدی رشته ‌زندگی در شرکت عملیاتی شده است.

محسن آصفی گفت: در طی این دوره، رشته‌های باربری و مهندسی هر کدام ‌به‌ ترتیب با رشد ۳۱۱ و ۲۰۳ درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان سایر رشته‌ها داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۴۳/۷ درصد در سه ماهه نخست مبلغ ۷هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: میزان خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در سه ماه نخست امسال، در رشته‌های غیرزندگی ۸۵/۲ درصد و در بیمه‌های زندگی ۱۴/۸ درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

مدیر طرح و برنامه شرکت در خصوص دستاوردهای بیمه کوثر در سه ماه نخست ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همین زمان، توانستیم تایید بیمه مرکزی را برای تمدید مجوز قبولی اتکایی بیمه کوثر دریافت کنیم. همچنین پرتال ویژه عمروسرمایه‌گذاری شرکت نیز که یکی از پیش‌نیازهای توسعه بیشتر فروش در این رشته است، پس از طی موفق مراحل آزمایشی، سرانجام به بهره‌برداری کامل رسید.

انتهای پیام

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کشاورزان دست خالی از بانک برنمی‌گردند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها