مردم خراسان جنوبی در نذورات قربانی بیش از 7 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم استان در عید قربان بالغ بر7 میلیارد و 671 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد عرب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم استان بالغ بر 7 میلیارد و 671 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از این میزان 2 میلیارد و 315 میلیون تومان وجه نقد و  5 میلیارد و 355 میلیون تومان کمک غیرنقدی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در عید قربان یک هزار و 850 راس دام زنده سبک و سنگین ذبح شد که مقدار 46 هزار و397 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان استان توزیع شد.

عرب بیان کرد: امسال در روز عید قربان 314 پایگاه ثابت و سیار و 70 قربانگاه در جوار مصلی‌ها و مکان‌های نماز عید قربان، میادین، معابر اصلی شهرها و روستاها و مراکز نیکوکاری برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: توجه به سنت الهی قربانی و تلاش در جهت گسترش و ترویج این سنت الهی که ضمن آثار و برکات فراوان معنوی آن در جامعه، طبیعتاً محرومان و نیازمندان نیز از آن منتفع می‌شود از ضروریات است.

انتهای پیام/ 104

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اتصال کامل شهر بیرجند به فیبر نوری با سرعت یک گیگابایت بر ثانیه 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها